مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب تمرین باند مقاومتی

بازدید 374
  • عنوان کتاب: Resistance Band Workout
  • نویسنده: Merrick, Nathan
  • حوزه: بدن سازی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 113
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 3.26 مگابایت

تمرین مقاومتی از مقاومت در برابر انقباض عضلانی برای ایجاد قدرت و توده عضلانی اسکلتی استفاده می کند. این تمرینات با استفاده از موارد زیر به این نتیجه می‌رسند: وزنه‌های آزاد: در اینجا با ابزارهایی مانند هالتر، کتل بل و دمبل تمرین می‌کنید. نوارهای مقاومتی: می‌توانید از آن‌ها در هر مکانی استفاده کنید زیرا قابل حمل و سازگار با اکثر تمرینات هستند. هنگامی که آنها را دراز می‌کنید، نوارهای مقاومت در طول یک حرکت مقاومت ثابتی از خود نشان می‌دهند. ماشین‌های وزن: در اینجا می‌توانید با ماشین‌هایی مانند نیمکت کابلی با قرقره پایین، دستگاه اکستنشن پا، دستگاه پرس ساق پا، دستگاه پرس سینه، دستگاه پرس قفسه سینه و عرشه پک تمرین کنید. این دستگاه های وزنه برداری زمانی که با استفاده از بازوها یا پاهای خود بالا می برید یا فشار می دهید، ماهیچه های شما را تقویت می کنند. وزن بدن شما: استفاده از بدن خود برای تمرینات مقاومتی نیز می تواند موثر باشد. برخی از تمرین‌هایی که در اینجا انجام می‌شوند عبارتند از: هل‌آپ، دراز و نشست، لانژ، استپ‌آپ و حرکت اسکات. تجهیزات تعلیق: در اینجا، دستگیره ها در هر انتهای یک باند بالاتر از سطح سر شما نصب می شوند تا بتوانید بر خلاف وزن بدن خود کار کنید و حرکت کنید.

Resistance training uses resistance to muscular contraction to build strength and skeletal muscle mass. These workouts achieve this using: Free Weights: Here, you train with tools like Barbells, kettlebells, and dumbbells. Resistance Bands: You can use them anywhere since they are portable and adaptable to most exercises. When you stretch them, the resistance bands give a constant resistance throughout a movement. Weight Machines: Here, you get to work out with machines such as a low-pulley cable bench, leg extension machine, leg press machine, lat pulldown, chest press machine, and pec deck. These weight machines will strengthen your muscles when you lift or push using your arms or legs. Your Body Weight: Using your own body for resistance training can be effective too. Some workouts that fall here include push-ups, situps, lunges, step-ups, and squat thrusts. Suspension Equipment: Here, handles on each end of a band are mounted above your head level so you can work and move against your body weight.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Resistance Band Workout

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید