مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب ITIL 4 Drive Stakeholder Value از کتب رسمی ITIL

  • عنوان کتاب: ITIL 4 Drive Stakeholder Value
  • نویسنده/انتشارات: Published by TSO (The Stationery Office), part of Williams Lea
  • حوزه: مدیریت، ITIL v4
  • سال انتشار: 2020
  • تعداد صفحه: 231
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 45 مگابایت

1- مقدمه

ITIL ® 4: Drive Stakeholder Value با هدف هدایت ذینفعان، خواه مشتری باشند یا ارائه دهندگان خدمات، از طریق اصول و شیوه های ایجاد ارزش مشترک از طریق خدمات تدوین شده است.
همه، از جمله کارکنان سازمان‌های بزرگ و کوچک، پیمانکاران و مشتریان، در ایجاد مشترک ارزش، سهیم هستند. مهم است که به یاد داشته باشید که این راهنمایی تجویزی نیست: همه آن برای همه اعمال نمی شود. در عوض، چارچوبی برای پذیرش و انطباق با هر موقعیت فردی فراهم می کند.

1 Introduction

ITIL ® 4: Drive Stakeholder Value aims to guide stakeholders, whether they are customers or service providers, through the principles and practices of co-creating value through services.
Everyone contributes to value co-creation, including employees from large and small organizations, contractors, and customers. It is important to remember that this guidance is not prescriptive: not all of it will apply to everyone. Instead, it provides a framework for adopting and adapting to each individual situation.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: ITIL 4 Drive Stakeholder Value

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید