مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب واقعیت مجازی یکپارچه میراث تفریحی – استفاده از Blender و Unreal Engine 4

بازدید 578
  • عنوان کتاب: VR Integrated Heritage Recreation / Using Blender and Unreal Engine 4
  • نویسنده: Abhishek Kumar
  • حوزه: واقعیت مجازی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 336
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 13.2 مگابایت

هدف این کتاب آموزش اصول اساسی مورد نیاز برای درک و ایجاد پیش تجسم معماری مکان های تاریخی با استفاده از ابزار دیجیتال به خوانندگان است. ما تمام جنبه های اساسی تجسم طراحی سه بعدی و ادغام VR را با استفاده از نرم افزاری که به طور فعال توسط صنعت استفاده می شود، بررسی خواهیم کرد. ما از Blender برای ایجاد دارایی های VR-ready با مدل سازی و باز کردن آنها استفاده خواهیم کرد. سپس از Substance Painter برای تکسچر دارایی هایی که ایجاد کرده ایم استفاده می کنیم. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه از کتابخانه Quixel Megascans برای بدست آوردن و پیاده سازی مواد دقیق فیزیکی در صحنه استفاده کنیم. سپس تمام دارایی‌های خود را به Unreal Engine 4 وارد می‌کنیم و یک میراث یکپارچه VR را دوباره ایجاد می‌کنیم که می‌تواند در زمان واقعی کاوش شود. بخش عظیمی از تاریخ جهان به دلیل جنگ ها، تهاجمات و تخریب طبیعی از دست رفته است. با استفاده از فناوری VR و موتورهای بازی، می‌توانیم چیزهایی را که از دست رفته‌اند، دوباره به‌صورت دیجیتالی خلق کنیم. این می تواند روشی را که ما می توانیم تاریخ را به صورت دیجیتالی حفظ کنیم، متحول کند. امیدواریم پس از خواندن این کتاب، برای مشارکت در این تلاش برای حفظ میراث، مجهز شوید. این کتاب برای مبتدیان در زمینه GeoICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات جغرافیایی) مناسب است. باستان شناسان، مهندسان گرافیک کامپیوتر، متخصصان فناوری بازی و غیره، همگی این کتاب را بسیار مفید خواهند یافت.

The aim of this book is to teach readers the fundamental principles needed to understand and create architectural pre-visualization of historical locations using digital tools. We will explore all the foundational aspects of 3D design visualization and VR integration using software that is actively used by the industry. We will use Blender to create VR-ready assets by modeling and unwrapping them. Then we will use Substance Painter to texture the assets that we created. We will also learn how to use the Quixel Megascans library to acquire and implement physically accurate materials to the scene. Then we will import all our assets into Unreal Engine 4 and re-create a VR integrated heritage that can be explored in real time. A huge part of the world’s history has been lost to wars, invasions, and natural degradation. Using VR technology and game engines, we can re-create digitally what has been lost. This can revolutionize the way we can preserve history digitally. Hopefully, after reading this book, you will be equipped to be a part of this heritage-preservation effort. This book is suitable for beginners in the field of GeoICT (Geospatial Information and Communication Technology). Archaeologists, computer graphic engineers, game technology specialists, and so on, will all find the book extremely useful.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: VR Integrated Heritage Recreation / Using Blender and Unreal Engine 4

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید