مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب آموزش روانپزشکی به دانشجویان کارشناسی

بازدید 382
  • عنوان کتاب: Teaching-Psychiatry-to-Undergraduates
  • نویسنده/انتشارات: Patrick-Hughes
  • حوزه: روانپزشکی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 269
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 4.33 مگابایت

ما این کتاب را با بحث در مورد “معلم” و معنای آن در زمینه آموزش پزشکی به طور کلی و روانپزشکی به طور خاص آغاز می کنیم. برای بسیاری، تصویر سنتی معلم به عنوان یک شخصیت مرجع که در جلوی کلاس سخنرانی می‌کند، همچنان ادامه دارد، اما در سال‌های اخیر تغییرات قابل توجهی در مورد اینکه چه کسی تدریس می‌کند، چگونه این کار انجام می‌شود و حتی آنچه که ما تلاش می‌کنیم، ایجاد شده است. بدست آوردن. تدریس دیگر توسط تعداد انگشت شماری از اساتید دانشگاه به صورت آموزشی ارائه نمی شود، بلکه اغلب توسط پزشکان و کارآموزانی که علاوه بر کار بالینی خود به آموزش نیز کمک می کنند، ارائه می شود. در واقع، توانایی تدریس یک صلاحیت حرفه‌ای است که در طرح‌های آموزشی تحصیلات تکمیلی و در اسناد شورای پزشکی عمومی (GMC) مشخص شده است (Good Medical Practice, 2013). نقش «دکتر به‌عنوان معلم» شکل‌های مختلفی دارد: نقش‌های رسمی در دانشگاه، تدریس غیررسمی در کلینیک‌ها و بخش‌ها، و کمک به ارزیابی و توسعه برنامه درسی، به چند مورد (هاردن و کراسبی، 2000). بسیاری از مربیان پزشکی سوابق پزشکی ندارند و نقطه نظرات متمایز، تنوع و تخصص متخصص را به این نقش می آورند. ما بر این باوریم که همه افراد درگیر در آموزش پزشکی باید ویژگی‌های «معلم» را که در این فصل بررسی می‌شود، درک کرده و از آن استفاده کنند.

We start this book with a discussion of ‘The Teacher’ and what that means in the context of medical education in general, and psychiatry specifically. For many, the traditional image of the teacher as an authority figure giving lectures at the front of the class persists, but in recent years there have been significant changes with regards to who delivers teaching, how this is done, and even what we are trying to achieve. Teaching is no longer delivered didactically by a handful of professors at the university, but more often by clinicians and trainees who contribute to education in addition to their clinical work. Indeed, ability to teach is a professional competency outlined in postgraduate training schemes and within General Medical Council (GMC) documents (Good Medical Practice, 2013). The role of ‘doctor as teacher’ takes many forms: formal roles at a university, informal teaching in clinics and wards, and contributions to assessment and curriculum development, to name a few (Harden and Crosby, 2000). Many medical educators don’t have medical backgrounds and bring distinct points of view, diversity, and specialist expertise to the role. We believe that everyone involved in medical education should understand and employ the qualities of ‘The Teacher’ that are explored in this chapter.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Teaching-Psychiatry-to-Undergraduates

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید