مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مدیریت رسانه های اجتماعی

بازدید 441
  • عنوان کتاب: Social media management / using social media as a business instrument
  • نویسنده: Amy van Looy
  • حوزه: رسانه اجتماعی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 309
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 9.72 مگابایت

این کتاب به عنوان یک کتاب راهنما بین المللی نوشته شده است و در درجه اول دانشجویان اقتصاد و مدیریت بازرگانی را هدف قرار می دهد. سایر دانشجویان علاقه مند به شیوه کار سازمان یا به طور کلی مدیریت رسانه های اجتماعی نیز تشویق می شوند که کتاب را مطالعه کنند. علاوه بر این، افراد تجاری (از کارمندان گرفته تا مدیران و CxOs) که مایل به آشنایی با جنبه‌های تجاری متنوع رسانه‌های اجتماعی هستند، از این کتاب سود خواهند برد، زیرا ما رسانه‌های اجتماعی را به استراتژی‌هایی برای ایجاد ارزش تجاری مرتبط می‌کنیم.

This book is written as an international handbook and primarily targets students in economics and business administration. Other students interested in the organization’s way of working or social media management in general are encouraged to read the book as well. Additionally, business people (ranging from employees to managers and CxOs) who wish to be acquainted with the diverse business aspects of social media will profit from the book, the more since we link social media to strategies for creating business value.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Social media management

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید