مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مدیریت خرید و زنجیره تامین

بازدید 608
  • عنوان: Purchasing and Supply Chain Management
  • نویسنده: W. C. Benton
  • حوزه: لجستیک, زنجیره تامین
  • سال انتشار: 2021
  • تعداد صفحه: 609
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 4.38 مگابایت

همانطور که نقش مدیریت خرید و زنجیره تامین در حال تکامل است، مجموعه جدیدی از اهداف مورد توجه قرار می گیرد، یعنی نیاز به ارتقاء نقش تدارکات به یک عضو قابل اعتماد تیم اجرایی. مطالب این کتاب به عنوان مقدمه ای بر حوزه مدیریت خرید و زنجیره تامین در نظر گرفته شده است. هم برای دانشجویان کارشناسی و هم برای دانشجویان کارشناسی ارشد مناسب است. زمینه خرید در طول 40 سال گذشته بارها تغییر کرده است. عملکرد خرید سنتی از یک فعالیت معاملاتی تعریف شده محدود به یک عملکرد حرفه ای مدیریت زنجیره تامین که توسط افراد و فناوری هدایت می شود، تکامل یافته است. نقش مدیریت زنجیره تامین مربوط به مهار هزینه، سودآوری و ایجاد رابطه است. زنجیره تامین به یک عامل تعیین کننده تبدیل شده است که مدل کسب و کار یک شرکت را تعریف می کند. بیشتر زنجیره‌های تامین امروزی بیشتر متمرکز بر سطح جهانی، از نظر فناوری، تعاملی و مشارکتی هستند. رشته مدیریت تامین جزء اصلی یک زنجیره تامین موثر است. این کتاب بر اساس بیش از 30 سال تجربه، تدریس، تحقیق و مشاوره است. این کتاب با سایر کتاب های درسی خرید متفاوت است زیرا بر روی یک روش خرید مبتنی بر تحلیل تمرکز دارد. اهداف یادگیری در این کتاب را می توان بلافاصله اجرا کرد. علاقه به خرید و مدیریت زنجیره تامین هم در صنعت و هم در دانشگاه با سرعت فزاینده ای در حال افزایش است. خرید به عنوان تأثیری قاطع بر درآمد سازمان شناخته می شود. این تأثیر مستقیم بر دو نیرویی دارد که نتیجه را هدایت می کنند: فروش و هزینه. عوامل متعددی باعث احیای خرید شده است. اول، بسیاری از شرکت ها با افزایش توان عملیاتی، کاهش موجودی ها و به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی سودآورتر می شوند. دوم، اطلاعات زنجیره تامین در حال تبدیل شدن به محرک اصلی در سراسر سیستم مدیریت زنجیره تامین است. سوم، روندهای اخیر در برون سپاری، و در نهایت، سازمان های خریدار از قدرت بین سازمانی برای مدیریت زنجیره تامین خود استفاده می کنند. سطوح مهارت خرید/زنجیره تامین برای دهه آینده باید شامل (1) درک محرک های ارزش باشد: فناوری، سرعت و جهانی شدن. (2) مشارکت استراتژیک تر در تصمیم گیری ها. و (3) مهارت در تجزیه و تحلیل کسب و کار. اطلاعات این کتاب مفاهیم، تجزیه و تحلیل و راه حل های مدیریت عرضه را ارائه می دهد. موضوع موضوعی شامل تصمیمات خرید و استراتژی تجاری، جنبه های قانونی خرید، مدیریت مواد، مدیریت موجودی، خرید به موقع (ناب)، رویه های خرید، خرید الکترونیکی، قرارداد سیستم ها، انتخاب و ارزیابی تامین کننده، برون سپاری استراتژیک، منبع یابی جهانی است. ، مشارکت در خرید، قدرت زنجیره تامین، مدیریت کیفیت جامع (TQM) و خرید، تعیین قیمت، چانه زنی و مذاکره، خرید خدمات حمل و نقل، خرید و دفع تجهیزات، خرید مراقبت های بهداشتی، و خرید خدمات حرفه ای. اکثر دانشجویان مدیریت خرید، تدارکات و تامین به طور مستقیم در حوزه‌های مدیریت زنجیره تامین خرید یا مرتبط به کار خواهند رفت. این کتاب بر روابط متقابل خرید با سایر حوزه‌های عملکردی و سیستمی سازمان، با تأکید ویژه بر رابط با حسابداری، مالی، بازاریابی، تدارکات، مدیریت زنجیره تامین و مدیریت عملیات تمرکز دارد. با این حال، هر فصل به صورت مستقل طراحی شده است، بنابراین خواننده می تواند به راحتی به موضوع مورد علاقه خود مراجعه کند. 29 مورد و تمرین در دنیای واقعی بر اساس موقعیت های سازمانی عملی وجود دارد. هر مورد با اجرای صنعتی و از طریق استفاده در کلاس آزمایش شده است. این موارد برای تقویت درس های آموخته شده از فصل ها در نظر گرفته شده است. پرداختن به مدیریت خرید و زنجیره تامین در این کتاب گسترده و کامل است. مطالب کتاب را می توان در یک دوره یک ترم پوشش داد. این کتاب در نظر گرفته شده است تا برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در مدیریت خرید، مدیریت تامین، مدیریت تدارکات، مدیریت قرارداد، تدارکات و مدیریت زنجیره تامین استفاده شود. این کتاب همچنین یک منبع عالی برای سمینارهای آموزشی و آموزشی اجرایی است. بسته به آموزش، این کتاب همچنین می تواند در دوره های مدیریت عملیات، بازاریابی/مد، و مهندسی صنایع استفاده شود. این کتاب یک منبع عالی برای برنامه مدیر خرید گواهی شده (C.P.M.) است که توسط موسسه مدیریت تامین (ISM) و برنامه صدور گواهی حمایت شده توسط انجمن مدیریت عملیات (APICS) حمایت می شود.

As the role of purchasing and supply chain management continues to evolve, a new set of objectives is coming into focus, namely, the need to elevate procurement’s role to more of a trusted member of the executive team. The material in this book is intended as an introduction to the field of purchasing and supply chain management. It is suitable for both undergraduate and graduate students. The field of purchasing has turned over many times during the past 40 years. The traditional purchasing function has evolved from a narrowly defined transactional activity into a professional supply chain management function driven by people and technology. The role of supply chain management is concerned with is cost containment, profitability, and relationship building. The supply chain has become a determining factor that defines a company’s business model. Most of today’s supply chains are more globally focused, technologically infused, interactive, and collaborative. The discipline of supply management is the core component of an effective supply chain. This book is based on more than 30 years of practice, teaching, research, and consulting experience. This book is different from other purchasing textbooks in that it focuses on an analysis-driven purchasing practice. The learning objectives in this book can be implemented immediately. Interest in purchasing and supply chain management both in industry and in academia is growing at an increasing rate. Purchasing is recognized as having an overwhelming impact on the bottom line of the organization. It has a direct impact on the two forces that drive the bottom line: sales and costs. Several factors have driven the purchasing revival. First, many companies are becoming more profitable by increasing throughput, lowering inventories, and minimizing operational expenses. Second, supply chain information is becoming the primary driver throughout the supply chain management system. Third are the recent trends in outsourcing, and, finally, buying organizations are using interorganizational power to manage their supply chain. The purchasing/supply chain skill levels for the next decade must include (1) an understanding of the value drivers: technology, velocity, and globalization; (2) becoming more strategically involved in decisions; and (3) becoming proficient in business analytics. The information in this book provides state-of-the-art concepts, analysis, and supply management solutions. The topical matter includes purchasing decisions and business strategy, the legal aspects of purchasing, materials management, inventory management, just-intime (lean) purchasing, purchasing procedures, e-purchasing, systems contracting, supplier selection and evaluation, strategic outsourcing, global sourcing, purchasing supply partnership, supply chain power, total quality management (TQM) and purchasing, price determination, bargaining and negotiations, purchasing transportation services, equipment acquisition and disposal, health care purchasing, and purchasing professional services. Most purchasing, logistics, and supply management students will be directly employed in purchasing or related supply chain management areas. The book focuses on the interrelationships of purchasing with the rest of the functional and system areas of the organization, with particular emphasis on the interface with accounting, finance, marketing, logistics, supply chain management, and operations management. However, each chapter is designed to be self-contained, so the reader can easily refer to the topic of interest. There are 29 real-world cases and exercises based on practical organizational situations. Each case has been tested by industrial implementation and through in-class usage. The cases are intended to reinforce the lessons learned from the chapters. The treatment of purchasing and supply chain management in this book is extensive and complete. The contents in the book can be covered in a one-semester course. The textbook is intended to be used for undergraduate- and graduate-level courses in purchasing management, supply management, procurement management, contract management, logistics, and supply chain management. The book is also an excellent resource for executive education and training seminars. Depending on the pedagogy, the book also could be used in operations management, marketing/fashion, and industrial engineering courses. The book is an excellent resource for the Certified Purchasing Manager (C.P.M.) program sponsored by the Institute of Supply Management (ISM) and the certification program sponsored by the Association for Operations Management (APICS).

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: Purchasing and Supply Chain Management

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید