مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مربیگری برای انرژی بهینه راهنمای مربیان اجرایی

بازدید 341
  • عنوان کتاب: Coaching for Optimal Energy / A Guide for Executive Coaches
  • نویسنده: Chitty-Viv
  • حوزه: مربی ورزشی
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد صفحه: 167
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 4.88 مگابایت

آیا می دانید در صورت لزوم، چگونه به سطوح انرژی در مشتریان خود رسیدگی کنید؟ چند سال پیش من این کار را نکردم. کوچینگ اجرایی را در سال 1998 شروع کردم و در سال‌های بعد مربیگری تمرینی خود را به مدیران ارشد در طیف وسیعی از سازمان‌ها توسعه دادم. در طول سال‌ها، به طور فزاینده‌ای از سطوح مختلف انرژی در مشتریانم آگاه شدم: برخی از سطوح انرژی مناسبی برای کنار آمدن با زندگی کاری خود داشتند و برخی دیگر سطوح انرژی مشکل‌ساز را به نمایش می‌گذاشتند و توصیف می‌کردند و در مواقعی در تلاش برای برآورده کردن خواسته‌های مطرح شده بودند. آنها انرژی آنها بر عملکرد آنها در محل کار، روابط آنها در داخل و خارج از محل کار و به نظر من بر توانایی آنها برای عملی کردن آنچه که در نتیجه مربیگری خود تصمیم گرفته بودند انجام دهند تأثیر گذاشت. بنابراین تصمیم گرفتم موضوع «انرژی» را بررسی کنم. اما من به غیر از کتاب های خودیاری خیلی کم پیدا کردم. من برای تحقیق در مورد این موضوع سفری را برای شکار آغاز کردم و کاربرد بسیار کمی پیدا کردم. در همین حال من همچنان به این فکر می کردم که آیا باید به طور مستقیم با مشتریان به مفهوم انرژی بپردازم. من شروع به خواندن ادبیات پزشکان کردم که به انرژی می‌پردازد و مفهوم «مدیریت انرژی» را کشف کردم که توسط روان‌شناس دکتر جیم لوهر و روزنامه‌نگار تونی شوارتز توضیح داده شد و استدلالشان این است که انرژی، نه زمان، برای عملکرد بالا اساسی است (لوهر و شوارتز، 2003). ). اما هنوز احساس ناامیدی می کردم: پاسخ سوال من در مورد اینکه چه کاری می توانم به عنوان مربی انجام دهم چه بود؟ در همان زمان من شروع به کار با چندین مشتری ارشد کردم، که سطح انرژی برای آنها یک مشکل به نظر می رسید، و شروع به پرداختن فعالانه به انرژی آنها در جلسات کردم. این مداخلات به خوبی مورد استقبال قرار گرفت و مفید تلقی شد. من یک برنامه کوچینگ برای مشتریانم نوشتم که برایشان مرتبط بود. من هم خودم از این راهبردها استفاده کردم و آن‌ها را در زمانی از زندگی که خواسته‌های زیادی از من می‌شد، مؤثر دیدم.

Would you know how to address energy levels in your clients if you thought it necessary? A few years ago I didn’t. I started executive coaching in 1998 and in the following years developed my practice coaching senior executives in a range of organisations. Over the years I became increasingly aware of differing energy levels in my clients: some had appropriate energy levels to cope well with their working life and others were exhibiting, and describing, problematic energy levels and were at times struggling to meet the demands being made on them. Their energy both impacted their performance at work, their relationships in and out of work and, in my opinion, their ability to put into action what they had decided to do as a result of their coaching. So I decided to look into the subject of ‘energy’. But I found very little around apart from self-help books. I embarked on a journey hunting for research on the topic and found very little of use. Meanwhile I continued to wonder whether I should be addressing the concept of energy directly with clients. I began to read practitioner literature which addressed energy and discovered the concept of ‘energy management’ described by the psychologist Dr Jim Loehr and the journalist Tony Schwartz whose argument is that energy, not time, is fundamental for high performance (Loehr and Schwartz, 2003). But I still felt frustrated: what was the answer to my question regarding what I could do as a coach? At the same time I started to work with several senior clients, for whom energy levels seemed to be an issue, and began to actively address their energy in sessions. These interventions were well received and deemed helpful. I wrote a coaching programme for my clients for whom it was relevant. I also used these strategies myself and found them effective at a time of life when many demands were being made of me.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Coaching for Optimal Energy / A Guide for Executive Coaches

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید