مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب بازی طراحان بازی – مقدمه ای بر طراحی بازی تعاملی

بازدید 612
  • عنوان کتاب: The Game Designers Playbook
  • نویسنده: Samantha-Stahlke,-Samantha
  • حوزه: توسعه بازی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 401
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 9.65 مگابایت

به دلایل مختلف تصمیم گرفتیم این کتاب را بنویسیم. تمایل به به اشتراک گذاشتن آنچه در مورد طراحی تعامل بازی آموخته ایم با طراحان مشتاق در سراسر جهان. مایل به ایجاد یک منبع آموزشی که بتواند فراتر از دانش آموزان خودمان باشد. ناامیدی از کمبود کتاب های درسی حاوی جناس و جناس، صنعت بازی را درگیر می کند که هیچ کس آن را نخواست. مهمتر از همه، ما تصمیم گرفتیم این کتاب را بنویسیم تا اشتیاق خود را به بازی ها و آنچه که باعث می شود آنها را با مخاطبان متنوع به اشتراک بگذاریم، بنویسیم. مهم نیست که شما دانشجوی طراحی هستید، یک گیمر کنجکاو یا یک حرفه ای که در جستجوی جناس و کارهای هیجانی هستید، امیدواریم این کتاب بتواند دانش مفید، مثال های مفید و الهام بخش کار شما را در اختیار شما قرار دهد. اگر تعجب می‌کنید که چرا تصمیم گرفتیم این کتاب را بنویسیم، نسخه طولانی آن داستان شامل یک امتحان میان ترم بدبخت، چند پروژه تحقیقاتی عجیب و غریب و چندین کاسه رامن است. نسخه کوتاه آن داستان این است که «ما» مورد بحث، سامانتا و پژمان، از سال 2015 با هم در کارهای آکادمیک و تجاری همکاری می‌کنند. پژمان پس از نوشتن چندین مقاله با هم و همکاری در چند تلاش آموزشی، به آنها پیشنهاد کرد که کتابی درباره طراحی تعامل بازی بنویسند. سامانتا با این ایده موافق بود، زیرا کنترل تکانه ضعیفی دارد. و پس از چند سال نوشتن، مصاحبه، نوشتن، ویرایش، نگارش، آهنگسازی و نوشتن، شما در شرف (امیدوارم) از نتیجه این همکاری خوشحال خواهید شد. خلق این کتاب سفری چالش برانگیز و پربار بوده است. زمانی که شروع به نوشتن آن کردیم، می‌دانستیم که جمع‌آوری جلدی که بتواند توصیه‌های ترکیبی ما را در مورد طراحی تعامل بازی و در عین حال آموزش و کار بر روی تحقیقات خود را به تصویر بکشد، دشوار خواهد بود. چیزی که ما پیش‌بینی نمی‌کردیم این بود که بیشتر نوشته‌های ما در طول قرنطینه‌های همه‌گیر به پایان برسد، که گاهی تلاش‌ها را بسیار زیاد می‌کرد. خوشبختانه، ما خوش شانس هستیم که شگفت‌انگیزترین و فهمیده‌ترین دوستان و خانواده‌ای را داریم که هر کسی می‌تواند امیدوار باشد تصورش را بکند. افراد زیادی هستند که در این مسیر از ما حمایت کردند و این کتاب بدون حمایت آنها محقق نمی شد. مایلیم از دان تابر، ویراستار سفارشی ما در انتشارات دانشگاه آکسفورد، و تیمش، به ویژه جان اسمالمن، کاترین وارد و چارلز باث، تشکر کنیم که ما را از بحث اولیه درباره این کتاب تا انتشار نهایی راهنمایی و تشویق کردند.

We decided to write this book for many different reasons. A desire to share what we’ve learned about game interaction design with aspiring designers around the world. Wanting to create an educational resource that could reach beyond our own students. A frustration with the dearth of textbooks containing puns and edgy takes on the gaming industry that no one asked for. Most importantly, we decided to write this book to share our passion for games and what makes them tick with a diverse audience. No matter whether you’re a student of design, a curious gamer, or a professional on the hunt for puns and edgy takes, we hope this book can provide you with some useful knowledge, helpful examples, and inspiration for your own work. If you’re wondering why we decided to write this book, the long version of that story includes an ill-fated midterm exam, a few oddball research projects, and several bowls of ramen. The short version of that story is that the “we” in question, Samantha and Pejman, have been working together since 2015 in both academic and commercial work. After co-authoring several articles together and collaborating in a few teaching endeavours, Pejman suggested that they write a book about game interaction design. Samantha agreed with this idea, because she has poor impulse control. And, after a few years of writing, interviews, writing, editing, writing, compositing, and writing, you’re about to (hopefully) delight in the result of that collaboration. Creating this book has been both a challenging and rewarding journey. When we set out to write it, we knew that it would be difficult to pull together a volume that managed to capture our combined advice on game interaction design while also teaching and working on our research. What we didn’t anticipate was that most of our writing would end up taking place during the pandemic lockdowns, which made the effort overwhelming at times. Luckily, we are fortunate to have the most wonderful, understanding friends and family that anyone could hope to imagine. There are many people who have supported us through this journey, and this book would not have happened without their support. We would like to thank Dan Taber, our Commissioning Editor at Oxford University Press, and his team, particularly John Smallman, Katherine Ward and Charles Bath, for guiding and encouraging us from the initial discussion we had about this book all the way to final release.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: The Game Designers Playbook

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید