مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب کسب و کار بازی های مستقل – هر آنچه که برای تسخیر صنعت بازی های مستقل باید بدانید

بازدید 578
  • عنوان کتاب: The Business of Indie Games
  • نویسنده: Alex-Josef
  • حوزه: صنعت بازی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 289
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 8.82 مگابایت

در حالی که پله برقی شما را به طبقه نمایش می برد، به سمت PAX East نگاه می کنید. غرفه‌های غول‌پیکر توسعه‌دهندگان AAA در جلوی چشم‌انداز قرار دارند، در مقیاس آن‌ها مانند فیودوم‌های کوچک، و بر انبوهی از گیمرها که بین آن‌ها بافته می‌شوند، سر برافراشته‌اند. غرفه‌های پرفروش آن‌ها دنیای بازی‌هایی هستند که با خلاقیت خیره‌کننده با بودجه رویدادی که مطابقت دارند، زنده شده‌اند.
با عبور از صف‌های طولانی و از میان جمعیت متراکم، سالن همایش با هیجان الکتریکی همراه می‌شود. بیرون آمدن از طرف دیگر مانند تف کردن از یک موج است.
در این قسمت از سالن همایش انرژی تغییر می کند. غرفه‌های اینجا فقط برای چند نفر مناسب هستند، و بسیاری از آنها از چند بنر Kinkos و رایانه‌های شخصی روی میزهای تاشو پیچیده‌تر نیستند. بازیکنان هنوز هم با اشتیاق برای کنترلرهای در دستان خود می درخشند، اما هیچ کس در یک مرحله به بالا نگاه نمی کند. هر بازیکن و هر توسعه‌دهنده‌ای در سطح چشمی هستند، و همانطور که دوستان شما در یک مهمانی LAN زیرزمینی صحبت می‌کنند، صحبت می‌کنند. در یک نگاه، نمی توانید بگویید که توسعه دهندگان و بازیکنان چه کسانی هستند.
همه آن‌ها فقط احساس می‌کنند دوستانی دارند که نمی‌دانستید داشته‌اید، به این دلیل که شما عاشق بازی‌های مختلف هستید، در حال معاشرت هستند. از عناوین عظیم جهان باز AAA گرفته تا پلتفرمر 45 دقیقه ای که به طور کامل توسط یک نفر تولید شده است، شما فقط عاشق گیم پلی عالی هستید و آنها هم همینطور. ده‌ها بازی مستقل نمادین در غرفه‌هایی مانند این در رویدادی مانند PAX شروع شدند. شما این شانس را دارید که ضربه خواب مستقل بعدی را کشف کنید.
ما عاشق بازی های مستقل هستیم. و تبدیل شدن به بخش کوچکی از صنعت که این بازی‌ها را ممکن می‌سازد، بسیار ارزشمند است.
ما هر سه تجربه‌ای در صنعت داریم که شامل انتشار، بازاریابی، روابط عمومی و توسعه بازی‌های مستقل می‌شود، و هرکدام روندی را مشاهده کردیم: با وجود همه گشاده رویی و روحیه مشارکتی که توسعه مستقل را پیش می‌برد، تعداد کمی از جنبه‌های تجاری را به اشتراک گذاشتند. از بازی ها جامعه از صحبت کردن در مورد نحوه ساخت یک بازی خوشحال بود، اما راهنمایی در مورد نحوه انتشار و نحوه راه اندازی یک بازی موفق مالی موضوع رایجی نبود و این دانش به راحتی در قالب متمرکزی در دسترس نبود.

As the escalator whisks you down to the showfloor, you look out over PAX East. Giant booths from AAA developers are in the immediate front, their scale that of small fiefdoms, towering over the throngs of gamers weaving between them. Their blockbuster booths are game worlds brought to life by staggering creativity with an event budget to match.

The convention hall pulses with electric excitement as you push past long lines and through dense crowds. Coming out the other side is like being spit out of a wave.

In this part of the convention hall, the energy changes. The booths here fit only a few people, and many of them are not more elaborate than a few Kinkos banners and PCs on folding tables. Players are still beaming with enthusiasm for the control­lers in their hands, but no one is looking up at a stage. Every player and every devel­oper are at eye-level, and they’re talking the way your friends do at a basement LAN party. At a glance, you can’t tell who are the developers and who are the players.

They all just feel friends you didn’t know you had, hanging out because you love games of all kinds. From the massive open world AAA titles to the 45-minute platformer produced entirely by one person, you just love great gameplay, and so do they. Dozens of iconic indie games started in booths just like these at an event like PAX. You have the chance to discover the next indie sleeper hit.

We love indie games. And getting to be even a small part of the industry that makes these games possible is incredibly rewarding.

The three of us have industry experiences that encompass the publishing, mar­keting, public relations, and development of indie games, and we each observed a trend: For all of the openness and collaborative spirit that drives indie development, few shared the business side of games. The community was happy to talk about how to make a game, but guidance on how to get published and how to launch a financially successful game was not a common topic nor was this knowledge read­ily available in any centralized format.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: The Business of Indie Games

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید