- عنوان کتاب: Self-Made Men/ Widening Participation, Selfhood and First-in-Family Males
- نویسنده/انتشارات: Garth Stahl
- حوزه: روانشناسی خانواده
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 258
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 4.33 مگابایت
این کتاب تجارب جمع آوری شده دانشجویان مرد طبقه کارگر را که در حال انتقال به تحصیلات دانشگاهی در استرالیا هستند، تحلیل می کند. این کتاب راههایی را بررسی میکند که هویت مردان جوان بر اساس مکانهای اجتماعی و فرهنگیشان تعریف میشود، و چند بعدی است، و همچنین چگونگی تلاقی و همپوشانی هویتهای آنها با چندین دسته از تفاوتها در تعاملات روزمره مانند طبقه اجتماعی، قومیت، جنسیت، زبان و مذهب.
برای مردان جوان طبقه کارگر در این مطالعه، ایده موفقیت تحصیلی هم مهم و هم مشکل ساز بود. آموزش مستلزم مذاکره بر سر تعادل بین انتظارات خصوصی، عمومی، سکولار، مذهبی، فردی و جامعه در جهان چند لایه پیچیده است که در آن عاملیت شخصی و فردگرایی باید در برابر مجموعه پیچیده ای از نابرابری های ساختاری متقابل درک می شد. به طور خاص، این کتاب به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه مردان جوان تجربیات، دستاوردها و آرزوهای تحصیلی خود و تغییرات در عملکرد/ذهنیتهای مردانهشان را درک کردهاند. نقطه قوت اصلی کتاب این است که چگونه زمینهها و زیرشاخههای مختلف تحقیقات آموزشی (مانند مشارکت گسترده، آسیبهای طبقه کارگر، طبقه اجتماعی و مردانگی رو به بالا) را در تحقیق چگونگی انطباق «مردان اول در خانواده» با زمینه های دانشگاهیاین کتاب تجارب جمع آوری شده دانشجویان مرد طبقه کارگر را که در حال انتقال به تحصیلات دانشگاهی در استرالیا هستند، تحلیل می کند. این کتاب راههایی را بررسی میکند که هویت مردان جوان بر اساس مکانهای اجتماعی و فرهنگیشان تعریف میشود، و چند بعدی است، و همچنین چگونگی تلاقی و همپوشانی هویتهای آنها با چندین دسته از تفاوتها در تعاملات روزمره مانند طبقه اجتماعی، قومیت، جنسیت، زبان و مذهب.
برای مردان جوان طبقه کارگر در این مطالعه، ایده موفقیت تحصیلی هم مهم و هم مشکل ساز بود. آموزش مستلزم مذاکره بر سر تعادل بین انتظارات خصوصی، عمومی، سکولار، مذهبی، فردی و جامعه در جهان چند لایه پیچیده است که در آن عاملیت شخصی و فردگرایی باید در برابر مجموعه پیچیده ای از نابرابری های ساختاری متقابل درک می شد. به طور خاص، این کتاب به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه مردان جوان تجربیات، دستاوردها و آرزوهای تحصیلی خود و تغییرات در عملکرد/ذهنیتهای مردانهشان را درک کردهاند. نقطه قوت اصلی کتاب این است که چگونه زمینهها و زیرشاخههای مختلف تحقیقات آموزشی (مانند مشارکت گسترده، آسیبهای طبقه کارگر، طبقه اجتماعی و مردانگی رو به بالا) را در تحقیق چگونگی انطباق «مردان اول در خانواده» با زمینه های دانشگاهی
This book analyses the collected experiences of working-class male students who are transitioning into university studies in Australia. It explores the ways in which young men’s identities are defined by their social and cultural locations, and are multi-dimensional, as well as how their identities intersect and overlap with several categories of difference in daily interactions such as social class, ethnicity, gender, language and religion.
For the young working-class men in this study, the idea of educational success was both important and problematic. Education involved negotiating a balance between private, public, secular, religious, individual and community expectations in a complex multi-layered world where personal agency and individualism had to be understood against a complex array of interacting structural inequalities. In particular, the book explores how the young men have made sense of their experiences and academic achievements and aspirations and the changes in their masculine performances/subjectivities this required. A main strength of the book is how it bridges different fields and sub-fields of educational research (such as widening participation, working-class disadvantage, social class and upwardly mobile masculinities) in researching how ‘first-in-family males’ adapt to university contexts.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Self-Made Men
نظرات کاربران