مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب تحلیل بازاریابی در چشم اندازهای جهانی کسب و کار ورزشی

بازدید 533
  • عنوان کتاب: Marketing Analysis in Sport Business Global Perspectives
  • نویسنده: Kevin K. Byon, Brian H. Yim, James J. Zhang
  • حوزه: بازاریابی, کسب و کار ورزشی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 323
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 5.84 مگابایت

این کتاب به بررسی تحلیل های بازاریابی ورزشی می پردازد، یک جنبه ضروری و بسیار مهم از تجارت ورزشی معاصر. بازاریابی ورزشی موفق با مصرف کننده شروع و به پایان می رسد، بنابراین درک تجربه مصرف کننده بسیار مهم است. تجزیه و تحلیل بازاریابی در تجارت ورزشی نشان می دهد که چگونه رویه های تحلیلی دقیق کلید توسعه روش های بازاریابی موثر و مبتنی بر شواهد است که نیازهای واقعی مصرف کننده را منعکس می کند.
این کتاب با ارائه مطالعات موردی پیشرفته در مورد تجزیه و تحلیل بازاریابی ورزشی در عمل، موضوعاتی مانند ارتباطات دیجیتال، رسانه های اجتماعی، فروش بلیت دیجیتال، بازاریابی رویداد، تأثیر اقتصادی COVID-19، توسعه برندهای ورزشی و انجام تحقیقات با ورزشکاران و رویدادها را بررسی می کند. شركت كنندگان. این کتاب توسط گروهی از نویسندگان از 15 کشور از جمله استرالیا، چین، فرانسه، ایران، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، نیوزلند، صربستان، کره جنوبی، اسپانیا، تایوان، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و ونزوئلا نوشته شده است. بینشی از انواع زمینه های فرهنگی و دیدگاه های جدید در مورد صنعت ورزش جهانی ارائه می دهد.
تجزیه و تحلیل بازاریابی در کسب و کار ورزشی برای هر دانشجوی پیشرفته، محقق یا حرفه ای که در تجارت و مدیریت ورزشی، توسعه ورزش، بازاریابی، مدیریت استراتژیک یا تجارت بین المللی کار می کند، خواندنی روشنگر است.

This book explores sport marketing analytics, an essential and crucially impor­tant aspect of contemporary sport business. Successful sport marketing begins and ends with the consumer, so understanding the consumer experience is crit­ical. Marketing Analysis in Sport Business demonstrates how rigorous analytical procedures are the key to developing effective, evidence-based marketing prac­tices that reflect real consumer needs.

Presenting cutting-edge case studies of sport marketing analytics in action, the book explores topics such as digital communications, social media, digital ticketing, event marketing, the economic impact of COVID-19, developing sport brands, and conducting research with athletes and event participants. Written by a team of authors from 15 countries, including Australia, China, France, Iran, Italy, Japan, Mexico, New Zealand, Serbia, South Korea, Spain, Taiwan, the United Kingdom, the United States, and Venezuela, the book offers insight from a variety of cultural contexts and new perspectives on the global sport industry.

Marketing Analysis in Sport Business is illuminating reading for any advanced student, researcher or professional working in sport business and management, sport development, marketing, strategic management, or international business.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Marketing Analysis in Sport Business Global Perspectives

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید