مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مرحله غیرسنی – نحوه درک و خدمت به افراد بالای 60 سال – سریعترین و پویاترین بازار در جهان در حال رشد

بازدید 531
  • عنوان کتاب: Stage (Not-Age) HOW TO UNDERSTAND AND SERVE PEOPLE OVER 60
  • نویسنده: Susan-Wilner-Golden
  • حوزه: کارکنان
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 231
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 8.42 مگابایت

صد ساله چیزی در مورد آن نشانگر وجود دارد، یک قرن. یک عدد ساده است درک آسان به عنوان یک نقطه عطف واقعی برای یک زندگی. برای مدت طولانی، آنقدر نادر بود که جشن گرفته می شد. افرادی که به صد نفر رسیدند خبرساز بودند. فقط صد سال پیش، یک آمریکایی متوسط می توانست انتظار داشته باشد __y-4 سال زندگی کند. در پایان جنگ جهانی دوم، شصت و چهار بود. هنگامی که کامپیوتر شخصی در سال 1981 عرضه شد، امید به زندگی به هفتاد و چهار رسید. امروز نزدیک به هشتاد سال است و در یک نسل، پیشرفت‌های بهداشت عمومی و پزشکی به کودکان متولد شده از سال 2000 این امکان را می‌دهد که انتظار داشته باشند تا صد سال زندگی کنند. بزرگ‌سالانی مثل من که در شصت سالگی به سلامتی می‌رسند، شانس بهتری برای زندگی تا نود سالگی دارند. عمر طولانی یکی از برجسته ترین دستاوردهای قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم است. این کشور همچنین به طور بنیادی طرفدار جمعیتی این کشور و تقریباً هر کشور دیگری در این سیاره است. به زودی تعداد افراد مسن تقریباً در همه جا به جز آفریقا از افراد جوان بیشتر خواهد شد. بیش از ده هزار نفر در ایالات متحده هر روز شصت و سال تمام می شوند. در ژاپن – قدیمی ترین کشور جهان – یک سوم کامل جمعیت بیش از شصت و پنج نفر است که به مراتب بالاترین نسبت هر کشوری است. _این تغییرات جمعیتی شناخته شده و اجتناب ناپذیر است. کارشناسان سال‌هاست که در محافل سیاست‌گذاری عمومی درباره این موضوع صحبت می‌کنند، در درجه اول به عنوان یک بحران بالقوه یا حداقل به عنوان تغییری که باید برای آن آماده شود. اما من اینجا هستم تا در مورد این واقعیت جمعیتی به عنوان یک فرصت تجاری و بازار بزرگ صحبت کنم. یک مشتری جدید با طول عمر وجود دارد. یک کارمند جدید با طول عمر یک کارآفرین جدید با طول عمر و یک اقتصاد جدید با طول عمر، که بیش از 22 تریلیون دلار در سراسر جهان تخمین زده می شود (در ایالات متحده، 8.3 تریلیون دلار). همانطور که ما نیازها، فرصت ها و خواسته های مربوط به یک زندگی صد ساله را در نظر می گیریم، هدف ما این است که نه تنها طول عمر را افزایش دهیم، بلکه آنچه را که طول عمر نامیده می شود، یعنی تعداد سال هایی که مردم خوب زندگی می کنند، افزایش دهیم. شیء جمعیتی تکتونیکی باید با طرز فکری مشابه شیء مواجه شود. پیش‌فرض‌ها، اکتشافات و رویکردهای دیرینه ما برای درک معنای پیر بودن و خدمت به این گروه دیگر کاربرد ندارند. شصت به عنوان یک نشانگر سنی که نشانه ورود به دوران پیری است دیگر کارایی ندارد. دیدگاه کلاسیک زندگی مدرن یکی از سه مرحله بود: یادگیری، کسب درآمد، بازنشستگی. بیشتر نه. دیگه معنی نداره اگر 35 درصد از عمر خود را داشته باشید در شصت و هفت سالگی بازنشسته نمی شوید. تعداد بیشتری از افراد در این محدوده سنی به این معنی است که تنوع بسیار بیشتری وجود خواهد داشت – تنوع تحت اللفظی، بله، اما همچنین تنوع در کارهایی که مردم در این زمان انجام می‌دهند، آنچه که نیاز دارند، آنچه می‌خواهند و چگونه پیر می‌شوند.

One hundred years old. _ere’s something about that marker, a century. It’s a simple number. Easy to grasp as a real milestone for a life. For a long time, it was so rare that it was celebrated. People who reached one hundred were newsworthy. Just a hundred years ago, the average American could expect to live __y- four years. By the end of World War II, it was sixty- four. When the_ personal computer debuted in 1981, life expectancy had reached seventy-four. Today it’s nearly eighty, and in one generation, public health and medical advances will enable children born since 2000 to expect to live to one hundred; adults like me who arrive at good health at age sixty- _ve have better- than- even odds of living well into their nineties. _is new longevity is one of the most remarkable achievements of the twentieth and early twenty- _rst centuries. It also radically shi_s the demographic pro_le of this country and nearly every other country on the planet. Soon, older people will outnumber younger people virtually everywhere except Africa. More than ten thousand people are turning sixty- _ve each day in the United States. In Japan— the oldest country in the world— a full third of the population is over sixty- _ve, by far the highest proportion of any country. _ese demographic changes are known and inevitable. Experts have been talking about this issue in public policy circles for years, primarily as a potential crisis or at least as a shift that needs to be prepared for. But I’m here to talk about this demographic fact as an enormous business and market opportunity. There is a new longevity customer. A new longevity employee. A new longevity entrepreneur. And a new longevity economy, estimated at more than $22 trillion worldwide (in the United States, $8.3 trillion). As we consider the needs, opportunities, and desires related to a hundred- plus- year life, we aim to enhance not just longevity but also what is called healthspan— the number of years that people live well. _e tectonic demographic shi_ must be met with a similarly immense mindset shi_. Our long- held presumptions, heuristics, and approaches to understanding what it means to be old and to serve this cohort no longer apply. Sixty- _ve as an age marker that signi_es the entry into old age no longer works. _e classic view of modern life was one of three stages: learn, earn, retire. No more. It doesn’t make sense anymore. You don’t retire at sixty- _ve if you have 35 percent of your life le_. A greater number of people in this age range means there will be much more diversity— literal diversity, yes, but also diversity in what people do in this time, what they need, what they want, and how they age.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Stage (Not-Age) HOW TO UNDERSTAND AND SERVE PEOPLE OVER 60

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید