مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب تبلیغات دیجیتال

بازدید 667
  • عنوان کتاب: DIGITAL ADVERTISING
  • نویسنده: Shelly Rodgers
  • حوزه: تبلیغات
  • سال انتشار: 2017
  • تعداد صفحه: 496
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 6.66 مگابایت

تبلیغات دیجیتال با معرفی مفاهیم کلیدی، مدل‌ها، تئوری‌ها، شیوه‌های ارزیابی، تعارضات و مسائل، یک نمای کلی دقیق و جاری از این زمینه ارائه می‌دهد که از تحقیقات و عملکرد فعلی استفاده می‌کند. با تعادل تئوری و عملی، این کتاب به ارائه ابزارهایی برای ارزیابی و درک اثرات تبلیغات دیجیتال و کمپین های تبلیغاتی کمک می کند. بحث در مورد تجزیه و تحلیل کلان داده ها، مسائل مربوط به حریم خصوصی، و رسانه های اجتماعی و همچنین ایده های متخصصان پیشرو در این نسخه جدید است. این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و سطوح بالاتر و همچنین دانشگاهیان و متخصصان ایده آل است. با تعداد تقریبا نامحدودی از امکانات دیجیتال، زمینه های ارتباطی در هرج و مرج هستند. کارهای زیادی وجود دارد که برندها می توانند انجام دهند، اما برندها چگونه تصمیم می گیرند که کدام راه را دنبال کنند؟ پاسخ ما این است که با تئوری صحیح در مورد پیام های هدفمند و عمدی همراه با تشخیص اینکه مشتریان در این فرآیند بسیار فعال شده اند شروع کنیم. بر اساس این فرض، تبلیغات دیجیتال – که توسط شلی راجرز و استر تورسون ویرایش شده است – دو نسخه قبلی را به روز می کند: Schumann, D., & Thorson, E. (2007). تبلیغات اینترنتی: نظریه و تحقیق (ویرایش دوم). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, Inc. Schumann, D., & Thorson, E. (1999). تبلیغات و شبکه جهانی وب Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, Inc. هدف اصلی ما ارائه متنی گسترده بود که با معرفی مفاهیم کلیدی، مدل‌ها، نظریه‌ها، شیوه‌های ارزیابی، تضادها و مسائل برای افراد علاقه‌مند، از تحقیقات و شیوه‌های فعلی در تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کند. در این منطقه. بنابراین چه چیزی باعث این نسخه 3 شد؟ برای شروع، نسخه‌های قبلی متن در زمانی نوشته می‌شد که تبلیغات اینترنتی مترادف با تبلیغات بنری و پاپ‌آپ بود و تعامل شامل ارتباط با مصرف‌کنندگان از طریق ایمیل، پیام فوری یا وبلاگ‌ها بود. و بسیاری از تحقیقات علمی در آن زمان بر آزمایش مفاهیم سنتی آنلاین، مانند بخش‌بندی یا استفاده از کلیک‌ها برای تعیین اثربخشی تبلیغات اینترنتی متمرکز بود. از آن زمان، با شروع اصطلاحات و تا حدی معیارهای استفاده شده، چیزهای زیادی تغییر کرده است. تبلیغات دیجیتال، دیدگاهی دقیق و جاری از آنچه که ممکن است تئوری تبلیغات دیجیتال در نظر گرفته شود، ارائه می دهد. این کتاب دانش کاری از رویکردهای نظری اولیه را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و به خوانندگان کمک می کند تا ادبیات گسترده ای را در مورد تبلیغات دیجیتال ترکیب کنند. این کتاب همچنین به ارائه ابزارهای حیاتی لازم برای ارزیابی و درک اثرات تبلیغات دیجیتال با تاکید بر موبایل و رسانه های اجتماعی کمک می کند. فصل‌ها توسط دانشمندان برجسته از سراسر جهان تالیف شده‌اند و چندین متخصص پیشرو در صنعت نظرات خود را در مورد تئوری، معیارها و تعداد زیادی از مسائل مرتبط با تبلیغات دیجیتال ارائه می‌کنند. برای عملی کردن نظریه ها، مثال های عملی ارائه می شود. چه کسی از این کتاب سود می برد؟ با توجه به اینکه تمرکز ما بر تحقیقات علمی است، تبلیغات دیجیتال در نظر گرفته شده است تا نیاز به یک متن علمی فعلی را که ادبیات تبلیغات دیجیتال را در بر می گیرد، برطرف کند. بنابراین، این کتاب خواندنی ضروری برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و سطح بالا، و همچنین دانشگاهیان و متخصصانی است که می‌خواهند بفهمند چگونه تبلیغات دیجیتالی مؤثر انجام دهند.

Digital Advertising offers a detailed and current overview of the field that draws on current research and practice by introducing key concepts, models, theories, evaluation practices, conflicts, and issues. With a balance of theory and practice, this book helps provide the tools to evaluate and understand the effects of digital advertising and promotions campaigns. New to this edition is discussion of big data analysis, privacy issues, and social media, as well as thought pieces by leading industry practitioners. This book is ideal for graduate and upper-level undergraduate students, as well as academics and practitioners.  With an almost infinite number of digital possibilities, communication fields are in chaos. There’s a lot that brands can do, but how do brands decide which avenues to pursue? Our response is to begin with sound theory about targeted, intentional messages combined with the recognition that customers have become extremely active in this process. Building on this premise, Digital Advertising—co-edited by Shelly Rodgers and Esther Thorson—updates two previous editions: Schumann, D., & Thorson, E. (2007). Internet advertising: Theory and research (2nd Ed.). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, Inc. Schumann, D., & Thorson, E. (1999). Advertising and the World Wide Web. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, Inc. Our primary objective was to offer a wide-ranging text that draws on current research and practices in digital advertising by introducing key concepts, models, theories, evaluation practices, conflicts, and issues for individuals interested in this area. So what prompted this 3rd edition? For starters, the prior editions of the text were written during a time when internet advertising was synonymous with banner ads and pop-ups, and interactivity consisted of connecting with consumers via email, instant message, or blogs. And much of the scholarly research at that time focused on testing traditional concepts online, such as segmenting or using clicks to determine the effectiveness of internet ads. A lot has changed since then, starting with the terminology and, to some degree, the metrics used. Digital Advertising provides a detailed and current vie of what might be considered digital advertising theory. The book provides readers with a working knowledge of the primary theoretical approaches and will help readers synthesize the vast literature on digital advertising. The book also helps to provide the critical tools necessary to evaluate and understand the effects of digital advertising with emphasis on mobile and social media. Chapters are authored by leading scholars from around the globe, and several leading industry practitioners provide their thoughts about theory, metrics, and a host of other issues related to digital advertising. To put theories into action, practical examples are provided. Who will benefit from this book? Given our focus is on scholarly research, Digital Advertising is intended to address the need for a current scholarly text that spans the digital advertising literature. Thus, the book is an essential reading for graduate and upper-level undergraduate students, as well as academics and practitioners wanting to understand how to carry out effective digital advertising.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: DIGITAL ADVERTISING

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید