مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب نیازهای مشتری و مدیریت استراتژیک

بازدید 400
  • عنوان مجله: Customer Needs and Strategic Management
  • نویسنده: Andrew-Chi-fai-Chan
  • حوزه: استراتژیک
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 182
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 4.26 مگابایت

این کتاب با عنوان نیازهای مشتری و مدیریت استراتژیک: تحلیل حلقه‌های چپ-راست است. این نظریه ای است که از یک روش تفکر ساده برای ترسیم ماهیت انجام تجارت استفاده می کند. این نمایش نموداری از نظریه کسب و کار برای اولین بار تقریباً 30 سال پیش تصور شد. از این سوال اساسی شروع شد: “معنای انجام تجارت چیست؟” با استفاده از ساده ترین زبان، پاسخ می تواند این باشد: “برای استفاده از آنچه در آن خوب هستیم برای ارائه چیزی به کسی برای کسب سود.” با تفکیک این بیانیه، دو جزء دارد: (1) «استفاده از آنچه در آن خوب هستیم»، به معنای «استفاده از توانایی‌هایمان»، یا به شیوه‌ای زیرکانه‌تر «به‌کارگیری شایستگی‌های شرکتمان»، و (2) «ارائه دادن» چیزی به کسی برای کسب سود»، به معنای «فروش محصول یا خدمات به مشتریان خود» یا به طور اساسی‌تر «خدمت به نیازهای مشتری‌مان». برای قرار دادن این دو عنصر در یک نمودار ساده، به صورت دو دایره نمایش داده می‌شود: دایره چپ برای «نیازهای مشتری» و دایره سمت راست برای «صلاحیت‌های شرکت». برای اینکه مشتری محصول یا خدمات شرکت را بخرد، شرکت باید نیازهای مشتری را دنبال کند. یعنی دایره راست دایره چپ را برای حداکثر تطابق دنبال می کند. سناریوی عالی این است که دو دایره کاملاً منطبق باشند، اما در دنیای واقعی این اتفاق نمی افتد. مشتری نیازهای زیادی دارد و همه آنها را نمی توان با شایستگی های شرکت برآورده کرد. از این رو، تنها بخشی از دایره راست می تواند با بخشی از دایره چپ مطابقت داشته باشد و یک ناحیه همپوشانی به نام ناحیه C را تشکیل دهد که در زیر نشان داده شده است.

This is book is titled Customer Needs and Strategic Management: Left- Right Circles Analysis. It is a theory that makes use of a simple thinking methodology to delineate the essence of doing business. This diagrammatic representation of business theory was first conceived almost 30 years ago. It started from this fundamental question: “What does it mean by doing business?” Using the simplest language, the answer can be: “To use what we are good at to offer something to someone to earn a profit.” Breaking this statement down, it has two components: (i) “To use what we are good at”, meaning “using our abilities”, or in a more astute manner “deploying our company competences”, and (ii) “To offer something to someone to earn a profit”, meaning “selling our customers a product or service”, or more fundamentally “serving our customer needs”. To place the two elements onto a simple diagram, it displays as two circles: the Left Circle for “Customer Needs” and the Right Circle for “Company Competences”. For the customer to buy the company’s product or service, it requires the company to pursue the customer needs. That is, the Right Circle pursues the Left Circle for maximum matching. The perfect scenario is to have the two circles coincide completely, but this does not happen in the real world. The customer has many needs, and not all of them can be satisfied by the company’s competences. Hence, only part of the Right Circle can catch up with part of the Left Circle to form an overlapping area called Area C as depicted below.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Customer Needs and Strategic Management

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید