مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب تحقیقات رفتاری برای بازاریابی

  • عنوان کتاب: Behavioural Research for Marketing/ A Practitioners Handbook
  • نویسنده: JULIAN. ADAMS
  • حوزه: بازاریابی
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد صفحه: 219
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 5.78 مگابایت

درک رفتار انسانی یک تلاش چالش برانگیز است که در آن رفتار توسط عوامل متعددی از جمله نگرش ها، باورها و ارزش ها شکل می گیرد. تئوری اقتصادی نئوکلاسیک پیشنهاد می‌کند که ما بر اساس منافع شخصی خود عمل می‌کنیم و تصمیمات منطقی برای به حداکثر رساندن سود و به حداقل رساندن هزینه برای خود می‌گیریم.

Making sense of human behaviour is a challenging endeavour, where behaviour is shaped by a multitude of factors, including attitudes, beliefs and values. Neoclassical economic theory suggests that we act out of self-interest, making rational decisions to maximise the benefit and minimise the cost to us.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Behavioural Research for Marketing

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید