مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب پیشرفت در بازی های رایانه ای – هفدهمین کنفرانس بین المللی، ACG 2021

بازدید 400
  • عنوان کتاب: Advances in Computer Games / 17th International Conference, ACG 2021
  • نویسنده: Cameron-Browne
  • حوزه: بازی کامپیوتری
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 260
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 14.3 مگابایت

این کتاب مقالات ارائه شده در هفدهمین کنفرانس پیشرفت در بازی های رایانه ای (ACG 2021) را که در 23 تا 25 نوامبر 2021 برگزار شد، جمع آوری می کند. این کنفرانس در سال 2021 برای اولین بار در تاریخ 47 ساله خود به دلیل کووید- 19 بیماری همه گیر و محدودیت های مسافرتی متعاقب آن. این یک تلاش واقعا بین‌المللی بود، زیرا کنفرانس عمدتاً از دانشگاه ماستریخت، هلند، از طریق یک جریان زوم ارائه شده توسط دانشگاه آلبرتا، کانادا، با کمک تحقیقات IBM – توکیو، ژاپن برگزار شد. مجموعه کنفرانس های Advances in Computer Games یک انجمن بین المللی بزرگ برای محققان و توسعه دهندگان علاقه مند به تمام جنبه های هوش مصنوعی و بازی های رایانه ای است. کنفرانس های قبلی در لندن (1975)، ادینبورگ (1978)، لندن (1981، 1984)، نوردویکرهات (1987)، لندن (1990)، ماستریخت (1993، 1996)، پادربورن (1999)، گراتس (2003)، تایپه برگزار شد. (2005)، پامپلونا (2009)، تیلبورگ (2011)، لیدن (2015، 2017) و ماکائو (2019). در 20 سال گذشته، این کنفرانس هر دو سال یک بار برگزار می شود و به طور متناوب با کنفرانس رایانه و بازی برگزار می شود. در مجموع 34 مقاله به این کنفرانس ارسال شد. یکی بعداً پس گرفته شد و 33 مقاله باقی مانده هر کدام توسط سه داور بررسی شدند. در مجموع 22 مقاله برای ارائه پذیرفته شد. ماهیت آنلاین کنفرانس امسال مزایایی را به همراه داشت که ثبت نام کنفرانس برای اولین بار رایگان بود که منجر به رکورد شرکت در این رویداد با 399 شرکت کننده ثبت نام شده شد. همچنین چالش‌های لجستیکی را در ابداع برنامه‌ای ایجاد کرد که برای هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان در محدوده وسیعی از مناطق زمانی کار می‌کرد. موضوعات کنفرانس ACG امسال به طور خاص گسترده شد تا علاوه بر تحقیقات معمول بازی های سنتی/ریاضی، تحقیقات بازی های ویدیویی را نیز شامل شود. هدف گسترش تمرکز کنفرانس برای تشویق محققان جدید به شرکت در رویدادهای انجمن بین المللی بازی های رایانه ای (ICGA) بود. چهار مقاله ارائه شده در جلسه 5: مدل سازی بازیکن، نتایج این ابتکار را نشان می دهد.

This book collects the papers presented at the 17th Advances in Computer Games conference (ACG 2021) which took place during November 23–25, 2021. The conference was held online in 2021 for the first time in its 47 year history due to the COVID-19 pandemic and subsequent travel restrictions. This was a truly international effort as the conference was primarily hosted fromMaastricht University, the Netherlands, through a Zoom stream provided by the University of Alberta, Canada, with assistance from IBM Research – Tokyo, Japan. The Advances in Computer Games conference series is a major international forum for researchers and developers interested in all aspects of artificial intelligence and computer game playing. Earlier conferences took place in London (1975), Edinburgh (1978), London (1981, 1984), Noordwijkerhout (1987), London (1990), Maastricht (1993, 1996), Paderborn (1999), Graz (2003), Taipei (2005), Pamplona (2009), Tilburg (2011), Leiden (2015, 2017) and Macao (2019). For the past 20 years, the conference has been held every second year, alternating with the Computer and Games conference. A total of 34 papers were submitted to this conference. One was later withdrawn and the remaining 33 papers were each reviewed by three reviewers. A total of 22 papers were accepted for presentation. The online nature of this year’s conference offered some benefits in that conference registration could be made free for the first time, resulting in a record participation for this event with 399 registered participants. It also provided logistical challenges in devising a schedule that worked for as many attendees as possible over a wide range of time zones. The themes for this year’s ACG conference were specifically widened to include video game research in addition to the usual traditional/mathematical games research. The goalwas to broaden the conference focus to encourage newresearchers to participate in International Computer GamesAssociation (ICGA) events. The four papers presented in Session 5: Player Modelling represent the results of this initiative.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Advances in Computer Games

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید