مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب عکاس به عنوان اتوبیوگرافی

بازدید 301
  • عنوان کتاب: The Photographer as Autobiographer
  • نویسنده: Arnaud-Schmitt
  • حوزه: عکاسی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 301
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 3.27 مگابایت

کلمات و تصاویر. به نظر می رسد که آنها در جامعه ای که به طور فزاینده ای با روش دیجیتالی چندرسانه ای آن برای برقراری ارتباط تعریف می شود، با یکدیگر ارتباط خوبی دارند. برای مثال، آنها معمولاً در رسانه‌های اجتماعی ترکیب می‌شوند، که در بیشتر موارد، تصاویر (متحرک یا غیر متحرک) و کلمات (اغلب مینیمالیستی) را «ترکیب» می‌کنند. نه تنها چند رسانه ای در حال حاضر نقش اصلی را در نحوه جریان هر نوع ارتباط در فضاهای اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی ایفا می کند، بلکه بیشتر محققان علوم انسانی متوجه شده اند که چگونه به یک موضوع تحقیقاتی برجسته تبدیل شده است، و این واقعیت ذکر آن در یک درخواست برای بودجه تحقیقاتی مطمئناً به شانس شما برای موفقیت در برنامه شما آسیب نمی رساند. جدای از تمایل طبیعی و اجدادی به تازگی، این مد اخیر برای شیوه های چندرسانه ای را می توان با این واقعیت توجیه کرد که در دهه های گذشته، موانعی که رسانه های مختلف را به شدت از هم جدا می کرد، از بین رفت و امکان آزمایش های هنری جسورانه تری را فراهم کرد. به عنوان مثال، رمان گرافیکی، اصطلاح جدیدی که به کمیک ها اجازه می دهد راهی برای ورود به دانشگاه بیابند، همیشه در خط مقدم نوآوری های چند رسانه ای – دو رسانه ای خاص – بوده است، چه بیشتر در جنبه بصری (کریس ور) و چه در زمینه متنی (برایان سلزنیک)، که روش‌های جدیدی را برای برقراری ارتباط با خواننده از طریق کلمات و تصاویر به شیوه‌ای کمتر کلیشه‌ای نسبت به کمیک‌های سنتی‌تر که در آن متن اغلب جدا از هم نگهداری می‌شود، پیشنهاد می‌کند. بدیهی است که تداعی کلمات و تصاویر فقط تا یک نقطه خاص کار می کند. در واقع، اگر اختلاط، همانطور که هر فرهنگ لغت مشخص می‌کند، دلالت بر «ترکیب یا کنار هم قرار دادن برای تشکیل یک ماده یا جرم» داشته باشد، در این صورت، مگر اینکه یک رمان گرافیکی را این ماده بدانیم، دو رسانه‌گرایی واقعاً جای خود را به یک «زبان» جدید نمی‌دهد. در واقع، همانطور که نوآورانه است، برای مثال Ware’s Building Stories همچنان متن و تصاویر را جدا می کند، زیرا هیچ راهی برای ادغام این دو ابزار کاملاً متفاوت برای تجربه و پردازش جهان وجود ندارد. آنها در نقاط مختلف مغز شما عمل می کنند و عواطف و ادراکات متفاوتی را ایجاد می کنند. بهترین چیزی که هر نویسنده ای می تواند به آن امیدوار باشد، یافتن راه های جدید و محرک برای ترکیب هر دو و برقراری گفت و گوی بین آنها برای گسترش دامنه هنری اثر است.

Words and pictures. They seem to get on well with each other in a society increasingly defined by its multimedia digital way of communicating. They are commonly combined in social media, for instance, which, for the most part, ‘mix,’ seemingly indiscriminately, pictures (animated or not) and (often minimalist) words. Not only multimediality now plays a predomi­nant role in the way any form of communication flows through social, cultural, and even political spaces, but most humanities scholars will have noticed how it has become a high-profile research topic, and the fact of mentioning it in an application for research funding certainly does not harm your chances to be successful in your application. Apart from a natu­ral and ancestral appetency for novelty, this recent fad for multimedia prac­tices can be accounted for by the fact that, in the last decades, barriers strictly separating various media fell and allowed for more daring artistic experiments. The graphic novel, for instance, a new term allowing comics to find a way into academia, has always been at the forefront of multime­dia—bimedia to be specific—innovation, whether more on the visual side (Chris Ware) or on the textual one (Brian Selznick), proposing new ways of communicating with the reader through words and pictures in a less stereotyped manner than more traditional comics in which text is often kept separated in phylacteries. Obviously, associating words and pictures only work up to a certain point. Indeed, if mixing implies, as any dictionary specifies, to “combine or put together to form one substance or mass,” then unless one considers a graphic novel to be this substance, bimediality does not really give way to a new ‘language.’ As a matter of fact, as innovative as it is, Ware’s Building Stories for instance still segre­gates text and images simply because there is no way these two drastically different means of experiencing and processing the world can merge. They operate in different places in your brain and produce different affects and percepts. The best any author can hope for is to find new and stimulating ways of combining both and setting up a dialogue between them to enlarge the artistic scope of the work.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: The Photographer as Autobiographer

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید