مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب نظامی و بازار

بازدید 532
  • عنوان کتاب: The Military and the Market
  • نویسنده: Jennifer Mittelstadt
  • حوزه: بازاریابی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 254
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 3.56 مگابایت

در سال 2020، ارتش ایالات متحده یک سیستم مدیریت پرسنل جدید را برای بیش از چهارصد هزار پرسنل وظیفه فعال خود راه اندازی کرد. بازار کار کلیدی با رضایت از تکالیف سربازان خود را به عنوان بازیگران فردی در “بازار” تخصص های شغلی نظامی، پست های جغرافیایی و فرماندهی تصور می کرد. از سربازان خواست تا اطلاعات مربوط به «استعدادها»، «علاقه‌ها» و «ترجیحات» خود را در پایگاه داده‌ای وارد کنند که به گفته ارتش، آنها را نه با استفاده از روش‌های نظامی سنتی فرماندهی و کنترل، بلکه از طریق بازار یکی از معماران برجسته و ناظر این سیستم، دستیار وزیر ارتش در امور نیروی انسانی و ذخیره، کیسی واردینسکی بود. واردینسکی، افسر بازنشسته ارتش که قبلاً به عنوان مربی اقتصاد در آکادمی نظامی ایالات متحده کار کرده بود، همچنین خالق بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص ارتش آمریکا بود که توسط ارتش در سال 2002 به عنوان ابزاری برای استخدام منتشر شد. واردینسکی از تجربه مثبت خود در بازاریابی خدمات نظامی از طریق دنیای پر سود بازی های آنلاین، توجهی به استفاده بیشتر از بازارها به عنوان کلید اصلاحات پرسنل موفق داشت. همانطور که او و همکارانش در مقاله‌ای در سال 2010 که سیاست‌های پرسنلی را که یک دهه بعد اجرا خواهد کرد، استدلال کردند، ارتش باید «فرهنگ استخدام فئودالی» فرمانده‌محور خود را که بیش از حد بر «انصاف» تأکید می‌کرد، به نفع اتخاذ «مکانیسم‌های بازار کنترل‌شده» کنار بگذارد. ” این تغییر «نتایج بسیار کارآمدتر و مولدتری» ایجاد می‌کند، مانند آنچه در بخش خصوصی دیده می‌شود، جایی که، واردینسکی فرض می‌کرد، انتخاب فردی و حداکثر مطلوبیت نتایج بهتری را به همراه دارد. در سال 2020، زمانی که واردینسکی و تیمش سیستم پرسنلی جدید را راه اندازی کردند، آنها نیاز به اتخاذ مکانیسم های بازار در سراسر ارتش ایالات متحده را دیدند تا برای ایالات متحده یک مزیت استراتژیک جهانی فراهم کنند. واردینسکی نوشت که یکی از بزرگترین نقاط قوت ارتش ایالات متحده در مقایسه با همتایان خود در خارج از کشور، تمایل آن به حل مشکلات با بازار است. در اینجا واردینسکی احتمالاً به فکر افزایش رقابت استراتژیک ایالات متحده با چین، همراه با رقابت مداوم آن با رقبای سنتی مانند روسیه بود. از نظر امنیت ملی، من فکر می‌کنم که این مزیت بزرگی به ما می‌دهد. من فکر نمی کنم ارتش های دیگر. . . قرار است این رویکرد را اتخاذ کنند. این در فرهنگ آنها نیست.» واردینسکی به سختی در ارزیابی خود از نیاز به تداخل نزدیک ارتش ایالات متحده و بازارهای سرمایه داری تنها بود. در اوایل قرن بیست و یکم، یافتن رهبرانی در ارتش یا وزارت دفاع که باور نمی‌کنند موفقیت نیروهای مسلح در آینده به توانایی آن در تعامل با بازارهای تجاری خصوصی و اعمال راه‌حل‌های بازارمحور بستگی دارد، دشوار شده بود. در سراسر بخش دفاعی و نظامی. رهبران و سازمان‌های نظامی در سخنان و اقدامات خود پیشنهاد می‌کنند که برای دستیابی به کارایی، نوآوری و اثربخشی نظامی بیشتر، نیروهای مسلح باید برای استفاده بیشتر از بازارها و شرکت‌های انتفاعی تلاش کنند. در زمان شروع ارتش به سیستم پرسنل بازار سربازان نام نویسی شده توسط ارتش، این حساسیت قبلاً عمیقاً در فرهنگ نظامی نفوذ کرده بود و از تحولات شناخته شده اخیر در تاریخ نظامی، از جهش چشمگیر در استخدام پیمانکاران امنیتی و لجستیکی توسط دولت ایالات متحده خبر می داد. در خارج از کشور، به خصوصی سازی مراقبت های بهداشتی اداره کهنه سربازان، به گسترش قراردادهای «دیگر اختیار معامله» که به ارتش اجازه می دهد تا کالاها و خدمات را راحت تر در بازارهای تجاری خریداری کند.

In 2020, the US Army piloted a new personnel management system for its more than four hundred thousand active-duty enlisted personnel. The Assignment Satisfaction Key-Enlisted Marketplace imagined its soldiers as individual actors in the “marketplace” of military occupational specialties, geographic posts, and commands. It asked soldiers to enter information about their “talents,” “interests,” and “preferences” into a database that the army said would sort and match them to their next billets not by using a traditional military method of command and control but via a marketplace. A leading architect and overseer of this system was the assistant secretary of the army for manpower and reserve affairs, Casey Wardynski. A retired army officer who had worked previously as an economics instructor at the US Military Academy, Wardynski was also a creator of the America’s Army first-person shooter video game, released by the army in 2002 as a recruiting tool. From his positive experience in marketing military service through the lucrative world of online gaming, Wardynski developed a regard for the greater use of markets as a key to successful personnel reform. As he and his coauthors argued in a 2010 essay outlining the personnel policies he would implement a decade later, the military needed to ditch its command-oriented “feudal employment culture,” which overemphasized “fairness,” in favor of adopting “controlled market mechanisms.” This change would generate “far more efficient and productive outcomes” like those seen in the private sector, where, Wardynski assumed, individual choice and maximized utility produced better results. In 2020, as Wardynski and his team launched the new personnel system, they saw the need for adopting market mechanisms throughout the US military in order to provide the United States with a global strategic advantage. Wardynski wrote that one of the greatest strengths of the US military, in comparison to its peers abroad, was its willingness to solve problems with markets. Here Wardynski was likely thinking of growing US strategic rivalry with China, along with its ongoing contest with traditional competitors, such as Russia. “In terms of national security, I think it gives us a huge edge. I don’t think other armies . . . are going to take this approach. That’s not in their culture.”1 Wardynski was hardly alone in his assessment of the need for close intermeshing of the US military and capitalist markets. By the early twenty-first century, it had become difficult to find any leaders in the military or the Department of Defense who do not believe the future success of the armed forces depends on its ability to engage private commercial markets and apply market-oriented solutions across the defense sector and the military. In their words and actions, military leaders and organizations suggest that in order to achieve greater efficiencies, innovation, and military effectiveness, the armed forces must do more to make use of markets and for-profit firms. By the time of the army’s debut of the enlisted soldiers’ marketplace personnel system, this sensibility had already penetrated deeply into military culture, informing well-known recent developments in military history ranging from the dramatic jump in the US government’s employment of security and logistics contractors overseas, to the privatization of the Veterans Administration’s health care, to the proliferation of “other transaction authority” contracts, designed to allow the military to purchase goods and services more easily in commercial markets.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: The Military and the Market

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید