مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب بررسی کسب و کار هاروارد – ایده های قطعی مدیریت سال

بازدید 687
  • عنوان کتاب: The definitive management ideas of the year from Harvard Business Review.
  • نویسنده: Harvard Business Review Press
  • حوزه: ایده پردازی
  • سال انتشار: 2024
  • تعداد صفحه: 209
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 19.8  مگابایت

جنیفر به گزارش بازخورد رو به بالا خود خیره می شود و متعجب است که چگونه به این نقطه رسیده است. چگونه یک کهنه کار مانند او، کسی که زمانی به عنوان مدیر سال شناخته می شد، توانست چنین رتبه های منفی را دریافت کند؟ او قبلا از نقش خود لذت می برد، اما اکنون همه چیز از کنترل خارج شده است. شغل او چنان دائماً تغییر شکل داده است – با مهندسی مجدد فرآیند، دیجیتالی کردن، و ابتکارات چابک، و اخیراً با کار از راه دور – که او همیشه حداقل یک قدم عقب است. میزان تغییراتی که فقط در چند سال گذشته رخ داده است بسیار زیاد است. لایه مدیریتی بالای او حذف شد، که اندازه تیم او را دو برابر کرد و تقریباً نیمی از افراد حاضر در آن اکنون روی پروژه‌های متقاطع به رهبری مدیران دیگر کار می‌کنند. او و تیمش قبلاً در دفترش برای بررسی پیشرفت جلسه ملاقات می کردند، اما اکنون دفتری ندارد، و اگر بخواهد بداند که افرادش چگونه کار می کنند، باید به استندآپ های آنها بپیوندد، که باعث می شود بیشتر احساس کند که یک بیننده است. از رئیس آنها او دیگر احساس نمی‌کند که چگونه همه کار می‌کنند، و با این حال، مجموعه‌ای از مسئولیت‌های پرسنلی مانند قبل را دارد: ارائه بازخورد عملکرد، ایجاد تعدیل حقوق، استخدام و اخراج، شرکت در بحث‌های شغلی. نه تنها این، بلکه از او خواسته می‌شود که کارهای بیشتری را انجام دهد. به عنوان مثال، از آنجایی که شرکت او به سرعت در حال دیجیتالی شدن است، او مسئول ارتقاء مهارت های فنی کارکنان خود است. این باعث ناراحتی او می شود زیرا برای بسیاری از اعضای تیمش احساس خطر می کند. هنگامی که او در مورد آن با آنها صحبت می کند، انتظار می رود مقادیر بی پایانی از همدلی نشان دهد – چیزی که هرگز لباس قوی او نبوده است. او قرار است به دنبال استعدادهای متنوع و ایجاد فضایی از امنیت روانی باشد و در عین حال واحد را کوچک کند. او می‌داند که چرا همه این چیزها مهم هستند، اما آن چیزی نیست که وقتی مدیر شد برای آن ثبت‌نام کرد، و فقط مطمئن نیست که انرژی عاطفی برای مدیریت آنها را دارد. چه اتفاقی برای شغل ثابت و مشخصی افتاد که او برای مدت طولانی در آن مهارت داشت؟ چه اتفاقی برای قدرت و موقعیتی که قبلاً با آن شغل می آمد، آمد؟ آیا او مشکل دارد؟ آیا او دیگر به سادگی قادر به پاسخگویی به خواسته های محیط کار در حال تحول نیست؟ آیا او اکنون بخشی از “میانه منجمد” است – لایه بسیار بد مدیریتی که به جای ایجاد امکان، مانع از تغییر می شود؟ جنیفر – مرکب از چندین فرد واقعی که در کارمان با آنها آشنا شده ایم – هیچ پاسخی برای این سؤالات ندارد. تنها چیزی که او می داند این است که ناامید، ناراضی و غرق شده است.

JENNIFER STARES AT HER UPWARD- FEEDBACK REPORT and wonders how she got to this point. How could a veteran like her, someone who was once celebrated as manager of the year, receive such negative ratings? She used to enjoy her role, but now everything feels out of control. Her job has been reshaped so constantly— by sweeping process reengineering, digitization, and agile initiatives, and most recently by remote work— that she always feels at least one step behind. The amount of change that has taken place in just the past few years is overwhelming. The management layer above her was eliminated, which doubled the size of her team, and almost half the people on it are now working on cross- division projects led by other managers. She and her team used to meet in her office for progress reviews, but now she has no office, and if she wants to know how her people are doing, she has to join their stand- ups, which makes her feel like an onlooker rather than their boss. She no longer feels in touch with how everybody is doing, and yet she has the same set of personnel responsibilities as before: providing performance feedback, making salary adjustments, hiring and firing, engaging in career discussions. Not only that, but she’s being asked to take on even more. Because her company is rapidly digitizing, for example, she’s responsible for upgrading her staff’s technical skills. This makes her uncomfortable because it feels threatening to many of her team members. When she talks with them about it, she’s expected to demonstrate endless amounts of empathy— something that has never been her strong suit. She’s supposed to seek out diverse talent and create a climate of psychological safety while simultaneously downsizing the unit. She understands why all these things are important, but they’re not what she signed up for when she became a manager, and she’s just not sure that she has the emotional energy to handle them. What happened to the stable, well- defined job that she was so good at for so long? What happened to the power and status that used to come with that job? Is she the problem? Is she simply no longer able to keep up with the demands of the evolving workplace? Is she now part of the “frozen middle”—the much- maligned layer of management that obstructs change rather than enables it? Jennifer— a composite of several real people we have met in our work— has no answers to these questions. All she knows is that she’s frustrated, unhappy, and overwhelmed.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: The definitive management ideas of the year from Harvard Business Review.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید