مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب رهبری راهبردی روابط عمومی

بازدید 527
  • عنوان کتاب: Strategic Public Relations Leadership
  • نویسنده: Anne Gregory
  • حوزه: هدایت و رهبری
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 243
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 10.1 مگابایت

متخصصان روابط عمومی در محیطی به طور فزاینده ای چالش برانگیز و پیچیده فعالیت می کنند. فشارهای خارج از سازمان شامل مسئولیت‌پذیری‌های جدید، ذینفعان توانمند، افزایش بدبینی عمومی و چشم‌انداز ارتباطی جدید است. در داخل، تقاضاهای فزاینده ای برای نشان دادن مشارکت استراتژیک، در کنار نیاز به مربی و مشاوره مدیران ارشد در معرض این فشارهای محیطی وجود دارد. این نسخه اصلاح شده و به روز شده چارچوبی را فراهم می کند تا متخصصان روابط عمومی را قادر می سازد تا سهم خود را در اثربخشی سازمانی به وضوح بیان و نشان دهند، در حالی که قابلیت های خاصی را که رهبران روابط عمومی باید برای فعالیت در بالاترین سطوح سازمان به نمایش بگذارند، ارائه می دهد. این نسخه بیشتر رویکرد پیشگامانه را برای ادغام تفکر پیرامون روابط عمومی، رهبری و استراتژی توسعه می دهد. برای پرداختن به تحولات معاصر و معرفی تحقیقات جدید و دیدگاه های تازه از نویسندگان، به طور جامع به روز شده است. در این نسخه، بینش مدیران ارشد اجرایی درباره آنچه از رهبران روابط عمومی انتظار دارند و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و قابلیت‌هایی است که نقش مهم حرفه‌ای‌ها را در راس بازی‌شان در بر می‌گیرد. مختصر و کاربردی، این کتاب درسی برای MBA و سایر مدارک تحصیلات تکمیلی و اجرایی در روابط عمومی و ارتباطات شرکتی مناسب است – به ویژه برای آن دسته از دانشجویانی که مایل به دنبال کردن یک حرفه موفق به عنوان یک متخصص حرفه ای روابط عمومی هستند و قادر به فعالیت استراتژیک در راس سازمان های موفق

Public relations professionals are operating in an increasingly challenging and complex environment. Pressures from outside the organisation include new accountabilities, empowered stakeholders, increased public cynicism and a new communication landscape. Internally, there are increasing demands to demonstrate a strategic contribution, alongside a requirement to coach and counsel senior managers exposed to these environmental pressures. This revised and updated edition provides a framework to enable public relations professionals to clearly articulate and demonstrate their own contribution to organisational effectiveness, while also setting out the specific capabilities public relations leaders must exhibit to operate at the highest levels of the organisation. This edition further develops the pioneering approach to integrating thinking around public relations, leadership, and strategy. It has been updated comprehensively to address contemporary developments and introduce new research and fresh perspectives from the authors. New to this edition are insights from Chief Executives on what they expect from public relations leaders and a comprehensive set of capabilities which scope the demanding role of professionals at the top of their game. Concise and practical, this textbook is suitable for MBA and other postgraduate and executive education qualifications in Public Relations and Corporate Communications – especially for those students who wish to pursue a successful career as a professional public relations specialist, able to operate strategically at the top of successful organisations.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Strategic Public Relations Leadership

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید