- عنوان کتاب: SOCIAL JUSTICE PEDAGOGY ACROSS THE CURRICULUM
- نویسنده: Thandeka K. Chapman
- حوزه: برنامه درسی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 387
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 3.84 مگابایت
چگونه می توانیم به حمایت از مربیانی که مایل به طراحی و تسهیل کلاس های درس عدالت اجتماعی هستند ادامه دهیم؟ مربیان پیش و حین خدمت به چه دانش و ابزاری نیاز دارند تا در مورد (عدم) برابری، (عدم) عدالت، انعطاف پذیری و عاملیت در سراسر برنامه درسی در کلاس های کلاس K-12 آموزش دهند؟ نسخه جدید این متن قانعکننده، مبانی تاریخی، مفهومسازیهای فلسفی/نظری، و کاربردهای آموزش عدالت اجتماعی در کلاسهای مدارس دولتی را در یک جلد ترکیب میکند. _ قسمت اول تاریخچه جنبش چند فرهنگی و نمونه سازی مدارس دولتی به عنوان یک پروژه عدالت اجتماعی را شرح می دهد. _ بخش دوم چارچوب های نظری را به برنامه های درسی عدالت اجتماعی مرتبط می کند. بخش I و II برای همه کلاس های K-12 عمومی است. _ قسمت سوم نمونه های قدرتمند حوزه موضوعی خاص از عملکرد خوب، از جمله چند زبانگی و مطالعات قومی را ارائه می دهد. آموزش عدالت اجتماعی در سراسر برنامه درسی، ویرایش دوم شامل بخشهای برجستهشده «نقاط تحقیق» و «نکات پراکسیس» است که توصیههایی را به معلمان و محققان، و فعالیتها، منابع و مطالب پیشنهادی ارائه میدهد. این ویژگیها معلمان را در تمام مراحل شغلی خود دعوت میکند تا در مورد نقش عدالت اجتماعی در آموزش تأمل کنند، به ویژه در رابطه با کلاسهای درس، مدارس و جوامع خاص. این متن مربوط به هر دوره ای است که به تاریخ، تئوری، یا عمل آموزش چندفرهنگی/اجتماعی و آموزش گروه های مختلف دانش آموزان می پردازد، خواندن این متن برای معلمان آتی و مجرب برای درک و ایجاد منابع برای محیط های یادگیری تحول آفرین، دقیق و فراگیر حمایت از دانش آموزان با زمینه های مختلف است.
How can we continue to support educators who wish to design and facilitate social justice classrooms? What knowledge and tools do pre- and in-service educators need to teach about (in)equity, (in)justice, resilience, and agency across the curriculum in K–12 classrooms? The new edition of this compelling text synthesizes in one volume historical foundations, philosophic/theoretical conceptualizations, and applications of social justice education in public school classrooms. _ Part I details the history of the multicultural movement and the instantiation of public schooling as a social justice project. _ Part II connects theoretical frameworks to social justice curricula. Parts I and II are general to all K–12 classrooms. _ Part III provides powerful specific subject-area examples of good practice, including Multilingualism and Ethnic Studies. Social Justice Pedagogy Across the Curriculum, Second Edition includes highlighted Points of Inquiry and Points of Praxis sections that offer recommendations to teachers and researchers, and activities, resources, and suggested readings. These features invite teachers at all stages of their careers to reflect on the role of social justice in education, particularly as it relates to their particular classrooms, schools, and communities. Relevant for any course that addresses history, theory, or practice of multicultural/ social justice education and teaching diverse groups of students, this text is essential reading for future and practicing teachers to understand and create resources for transformative, rigorous, and inclusive learning environments that support students from a range of backgrounds.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران