- عنوان کتاب: 100Effective-Techniques-of-Social-Influence
- نویسنده: Terrie Kuester
- حوزه: تاثیرگذاری
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 273
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 3.67 مگابایت
100 تکنیک مؤثر تأثیر اجتماعی، نگاهی انقلابی به اثربخشی بسیاری از تکنیکهای تأثیرگذاری اجتماعی ارائه میکند و نمای کلی از روشهایی را ارائه میدهد که در آن افراد از تکنیکهایی برای متقاعد کردن دیگران برای برآورده کردن درخواستها، پیشنهادها و دستورات مختلف استفاده میکنند. برای هر تکنیک، نویسندگان ایده پشت آن، آنچه تحقیقات تجربی در مورد آن میگوید، و مکانیسم روانشناختی پشت اثربخشی آن چیست، و همچنین چرایی کارکرد آن را بررسی میکنند. این تکنیکها شامل حوزههای متعددی در زندگی روزمره مردم میشد، از مذاکرات تجاری، مدیریتها، بازاریابی و روابط نزدیک، تا رفتار افراد در فضای عمومی و همچنین در حوزه خصوصی. این کتاب که تحقیقاتی را از دهه 1970 تا امروز پوشش میدهد، تکنیکهای تأثیر اجتماعی را با هدف تحریک رفتارهای خاص، مانند متقاعد کردن یک فرد برای کمک مالی به یک موسسه خیریه یا خرید یک محصول خاص، توصیف میکند. نویسندگان با تمرکز انحصاری بر تکنیکهای تأثیرگذار بر رفتارهای انسانی، بهجای باورها، سوگیریها یا احساسات، نشان میدهند که چگونه میتوان انسانها را متقاعد کرد که به شیوهای خاص در طیف وسیعی از موقعیتها و زمینهها رفتار کنند. نویسندگان به جای اینکه مبتنی بر شواهد حکایتی یا افسانه های افراد مشهور باشند، تنها تکنیک هایی را وارد کرده اند که اثربخشی آنها از طریق تحقیقات علمی ثابت شده است.
100 Effective Techniques of Social Influence provides a revolutionary look into the effectiveness of many techniques of social influence, providing an overview of the ways in which people use techniques to persuade others to meet various requests, suggestions, and commands. For each technique, the authors explore the idea behind it, what empirical research says about it, and what the psychological mechanism behind its effectiveness is, aka, why it works. The techniques included span across multiple areas in people’s everyday lives, ranging from business negotiations, managements, marketing, and close relationships, to people’s behavior in public as well as in their private sphere. Covering research from the 1970s to the present day, the book describes techniques of social influence with the purpose of provoking certain behaviors, such as convincing an individual to donate to a charity or purchase a certain product. By exclusively focusing on techniques influencing human behaviors, rather than beliefs, biases, or emotions, the authors show how humans can be reliably convinced to behave in a certain way in a huge range of situations and contexts. Rather than being based on anecdotal evidence or legends of famous people, the authors have only included techniques that have been proven to be effective through scientific research.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
نظرات کاربران