مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب شیوه های ترانس مدیا در قرن طولانی نوزدهم

بازدید 419
  • عنوان کتاب: Transmedia Practices in the Long Nineteenth Century
  • نویسنده: Christina Meyer
  • حوزه: ترانس مدیا
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 208
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 4.90 مگابایت

این جلد گزارش‌های جذابی از شیوه‌های فرارسانه‌ای در طول قرن نوزدهم ارائه می‌کند و تحلیل‌های مدلی از رسانه‌های ویکتوریایی (مانند تئاتر، تبلیغات، کتاب‌ها، بازی‌ها، روزنامه‌ها) در کنار شرایط فنی، اقتصادی و فرهنگی که تحت آن‌ها در انگلستان ظهور کردند ارائه می‌کند. دنیای گوشی
با بررسی تاکتیک‌های تعامل و اشکال مشارکت مخاطب، این کتاب بینشی را در مورد نقشی که عوامل اجتماعی – به عنوان مثال، نویسندگان فردی، مؤسسات انتشاراتی، تولیدکنندگان نمایش‌های تئاتر، شرکت‌های چاپ سنگی، تولیدکنندگان اسباب‌بازی، سندیکاهای روزنامه‌ها، یا تبلیغ‌کنندگان – در تولید بازی کردند، به دست می‌دهد. توزیع و مصرف رسانه های ویکتوریایی نمونه‌هایی مانند شرلوک هلمز، عروسک‌های کیوپی، فرم‌ها و تمرین‌های رسانه‌ای مانند قطع‌نامه‌ها، سخنرانی‌های پرطرفدار، مکالمات تلفنی یا پخش اولیه تئاتر و نویسندگانی مانند نلی بلی، مارک تواین و والتر بسانت را در نظر می‌گیرد. بینشی در مورد انواع شیوه های ترانس رسانه ای موجود در قرن نوزدهم طولانی.
این کتاب روش‌ها و نظریه‌هایی را از مطالعات کمیک، مطالعات ارتباطی و رسانه‌ای، مطالعات انگلیسی و آمریکایی، روایت‌شناسی و موارد دیگر گرد هم می‌آورد و راه‌های تازه‌ای برای تفکر در مورد فرارسانه‌ای پیشنهاد می‌کند. اگرچه مخاطبان هدف دانشجویان، معلمان و دانش پژوهان علوم انسانی هستند، اما این کتاب همچنین با خوانندگان غیر دانشگاهی علاقه مند به چگونگی تولید، انتشار و مصرف محتوای رسانه ای و با چه پیامدهایی طنین انداز خواهد شد.
این جلد گزارش‌های جذابی از شیوه‌های فرارسانه‌ای در طول قرن نوزدهم ارائه می‌کند و تحلیل‌های مدلی از رسانه‌های ویکتوریایی (مانند تئاتر، تبلیغات، کتاب‌ها، بازی‌ها، روزنامه‌ها) در کنار شرایط فنی، اقتصادی و فرهنگی که تحت آن‌ها در انگلستان ظهور کردند ارائه می‌کند. دنیای گوشی
با بررسی تاکتیک‌های تعامل و اشکال مشارکت مخاطب، این کتاب بینشی را در مورد نقشی که عوامل اجتماعی – به عنوان مثال، نویسندگان فردی، مؤسسات انتشاراتی، تولیدکنندگان نمایش‌های تئاتر، شرکت‌های چاپ سنگی، تولیدکنندگان اسباب‌بازی، سندیکاهای روزنامه‌ها، یا تبلیغ‌کنندگان – در تولید بازی کردند، به دست می‌دهد. توزیع و مصرف رسانه های ویکتوریایی نمونه‌هایی مانند شرلوک هلمز، عروسک‌های کیوپی، فرم‌ها و تمرین‌های رسانه‌ای مانند قطع‌نامه‌ها، سخنرانی‌های پرطرفدار، مکالمات تلفنی یا پخش اولیه تئاتر و نویسندگانی مانند نلی بلی، مارک تواین و والتر بسانت را در نظر می‌گیرد. بینشی در مورد انواع شیوه های ترانس رسانه ای موجود در قرن نوزدهم طولانی.
این کتاب روش‌ها و نظریه‌هایی را از مطالعات کمیک، مطالعات ارتباطی و رسانه‌ای، مطالعات انگلیسی و آمریکایی، روایت‌شناسی و موارد دیگر گرد هم می‌آورد و راه‌های تازه‌ای برای تفکر در مورد فرارسانه‌ای پیشنهاد می‌کند. اگرچه مخاطبان هدف دانشجویان، معلمان و دانش پژوهان علوم انسانی هستند، اما این کتاب همچنین با خوانندگان غیر دانشگاهی علاقه مند به چگونگی تولید، انتشار و مصرف محتوای رسانه ای و با چه پیامدهایی طنین انداز خواهد شد.

This volume provides engaging accounts with transmedia practices in the long nineteenth century and offers model analyses of Victorian media (e.g., theater, advertising, books, games, newspapers) alongside the technological, economic, and cultural conditions under which they emerged in the Anglo­phone world.

By exploring engagement tactics and forms of audience participation, the book affords insight into the role that social agents – e.g., individual authors, publishing houses, theater show producers, lithograph companies, toy manufacturers, newspaper syndicates, or advertisers – played in the production, distribution, and consumption of Victorian media. It considers such examples as Sherlock Holmes, Kewpie Dolls, media forms and prac­tices such as cut-outs, popular lectures, telephone conversations or early theater broadcasting, and such authors as Nellie Bly, Mark Twain, and Wal­ter Besant, offering insight into the variety of transmedia practices present in the long nineteenth century.

The book brings together methods and theories from comics studies, com­munication and media studies, English and American studies, narratology and more, and proposes fresh ways to think about transmediality. Though the target audiences are students, teachers, and scholars in the humanities, the book will also resonate with non-academic readers interested in how media contents are produced, disseminated, and consumed, and with what implications.

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: Transmedia Practices in the Long Nineteenth Century

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید