- عنوان کتاب: Management-by-Business-Process
- نویسنده: José-Osvaldo-De-Sordi
- حوزه: مدیریت فرایندی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 201
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 3.22 مگابایت
هدف این کتاب پرداختن به ساختار، عملیات و مدیریت سازمان ها از منظر فرآیندهای کسب و کار با استفاده از رویکرد مدیریت توسط فرآیند کسب و کار (M-B-BP) به عنوان یک ابزار است. از این نظر، ما دو چالش عمده را مشاهده کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که پیام ما توسط خوانندگان قابل درک است. این چالشها با درک دو اصطلاح اصلی مرتبط هستند که میتوانند به دلیل سوگیریهای شناختی مرتبط با مترادفهای نادرست ناشی از ادبیات گستردهتر و بنابراین برای خوانندگان بهتر شناخته شده باشند، مختل شوند. سوگیری اول این است که اطمینان حاصل شود که خواننده تفاوت های موجود بین “فرایند تجاری” و “فرایند” را درک می کند. دانش غالب از متون فرآیند عملیاتی سکولار مرتبط با تولید تولید و ارائه خدمات است. دومین سوگیری که باید از آن اجتناب شود، با رویکردهای فناوری محور، مانند رویکرد مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) مرتبط است که در دو دهه اول قرن حاضر به طور گسترده منتشر شد. بهعنوان راهی برای مبارزه با این سوگیریها، در سراسر کتاب باید به خواننده این نکته را روشن کنیم که فرآیند کسبوکار بسیار گستردهتر از موجودیت فرآیند است، و همچنین شامل سایر نهادها به اندازه فناوری میشود.
The purpose of this book is to address the structuring, operation and management of organizations from the perspective of business processes, using the Management by Business Process (M-B-BP) approach as a tool. In this sense, we have observed two major challenges to ensure that our message is understood by readers. These challenges are linked to the understanding of two central terms that can be impaired due to cognitive biases linked to false synonyms arising from more widespread literature and, therefore, better known to readers. The first bias is to ensure that the reader understands the differences between the entities “business process” and “process”. The predominant knowledge is from the secular operational process texts associated with manufacturing production and service delivery. The second bias to be avoided is associated with technology-centric approaches, such as the Business Process Management (BPM) approach, widely disseminated in the first two decades of this century. As a way to combat these biases, throughout the book we need to make it clear to the reader that the business process is much broader than the process entity, as well as involves other entities as relevant as technology.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Management-by-Business-Process
نظرات کاربران