مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب طراحی در آموزش حقوقی

بازدید 475
  • عنوان کتاب: Design in Legal Education
  • نویسنده: Emily Allbon
  • حوزه: حقوق
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد صفحه: 370
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 11.8 مگابایت

این مجموعه به بررسی این موضوع می پردازد که طراحی چه کاری می تواند برای آموزش حقوقی انجام دهد. طراحی را به طور گسترده تعریف می‌کند تا شامل طیف وسیعی از اقداماتی باشد که به برنامه‌ریزی و ساخت افراد ملموس و ناملموس از جمله، برای مثال، طراحی محصول، طراحی گرافیک، طراحی سیستم و طراحی تعامل اختصاص داده می‌شود. و به طیف گسترده ای از زمینه های آموزش حقوقی از جمله آموزش عالی، اطلاعات حقوقی عمومی و عملکرد حقوقی می پردازد. در این فصل ما برخی از ویژگی‌های کلیدی طراحی را معرفی می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانند از اهداف اصلی در آموزش حقوق حمایت کنند. در این فرآیند نشان می‌دهیم که روش‌های طراحانه می‌توانند بر هر و همه سطوح آموزش حقوقی – از بالا – روی «رویکرد» نسبتاً انتزاعی و فراگیر، از جمله چارچوب‌های مفهومی و زیربنای «آرزوهای» هنجاری تأثیر بگذارند. تا پایین – «وظایف» نسبتاً مشخص، خاص و عمل‌گرا که یادگیرندگان و معلمان به‌طور مستقل یا با هم انجام می‌دهند. 3 و ما مراقب هستیم که نه تنها به پاداش‌های بالقوه استفاده از روش‌های طراحی، بلکه به برخی از موارد نیز توجه کنیم. خطرات

This collection explores what design can do for legal education. It defines design broadly to include a wide range of practices that are devoted to the planning and making by humans of tangibles and intangibles including, for example, product design, graphic design, system design and interaction design; and it addresses a wide range of legal education contexts including higher education, public legal information and legal practice. In this chapter we introduce some key characteristics of design, and suggest how they might support core objectives in legal education. In the process we demonstrate that designerly ways can influence any and all levels of legal pedagogy—from the top—the relatively abstract, overarching ‘approach’, including conceptual frames and underpinning normative ‘aspirations’; to the bottom—the relatively concrete, specific and action-oriented ‘tasks’ that learners and teachers perform independently or together.3 And we take care to attend not only to the potential rewards of drawing on designerly ways, but also to some of the risks.

این کتاب را بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: Design in Legal Education

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید