کارآفرینان صنعتگر با درگیر شدن در شیوه های تجاری اجتماعی ارزش اجتماعی ایجاد می کنند. تحقیقات نشان داده است که انگیزههای کارآفرینان صنعتگر بر اساس روشی که در جامعه قرار دارند متفاوت است. این به دلیل شیوه های صنعتگر است که به طور قابل توجهی متفاوت است. به این ترتیب، تجزیه و تحلیل بدنه تحقیقات موجود با هدف باز کردن فرصتهای جدید مفید است. تا به امروز، تحقیقات محدودی در مورد کارآفرینی صنعتگر در مقایسه با سایر انواع کارآفرینی انجام شده است. این غیرعادی است زیرا کارآفرینی صنعتگر موضوع جالبی است. بنابراین، این فصل به دنبال آن است که مشخص کند چه چیزی در تحقیق فعلی کمبود دارد و چه کارهایی باید انجام شود. این امر از طریق نقد تحقیقات موجود انجام می شود که منجر به بحث در مورد مفاهیم مدیریتی کارآفرینی صنعتگر می شود.
Artisan entrepreneurs create social value by engaging in community business practices. Research has shown that the motives of artisan entrepreneurs differ based on the way they are embedded in society. This is due to artisan practices varying significantly. As such, it is useful to analyze the existing body of research with the aim of opening up new opportunities. To date, there has been limited research on artisan entrepreneurship compared to other sub-types of entrepreneurship. This is unusual as artisan entrepreneurship is an interesting topic. This chapter therefore seeks to ascertain what is lacking in the current research and what needs to be done. This will be conducted through a critique of the existing research, which leads to a discussion on the managerial implications of artisan entrepreneurship.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران