مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مدیر عامل شرکت فناوری – رهبری کنید، دوباره تصور کنید، و دوباره اختراع کنید تا در زمان‌های بی‌سابقه رشد کنید و ارزش ایجاد کنید.

بازدید 756
  • عنوان کتاب: THE CEO OF TECHNOLOGY / Lead, Reimagine, and Reinvent to Drive Growth and Create Value in Unprecedented Times
  • نویسنده: HUNTER MULLER
  • حوزه: مدیریت شرکت, خلق ارزش
  • سال انتشار: 2018
  • تعداد صفحه: 235
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 1.57  مگابایت

من بارها در مورد چالش‌های پیش روی اپل در بازارهایی صحبت کرده‌ام که در آن‌ها عملکرد بیشتر از زیبایی‌شناسی ارزش دارد. من همچنین در مورد چگونگی زنده ماندن روح استیو جابز در هر محصول اپل نوشته ام. وقتی یک دستگاه اپل را برمی دارید، ارتباط جادویی با یک نابغه افسانه ای را احساس می کنید. به همین دلیل است که من زیاد نگران آینده اپل نیستم. بله، اپل با رقابت شدید فزاینده‌ای با سایر غول‌های فناوری مانند گوگل، فیس‌بوک، مایکروسافت و آمازون مواجه خواهد شد. اما اپل زنده خواهد ماند و دلیل آن این است: اپل فرهنگ نابغه ای دارد. فرهنگ نابغه هیچ محدودیتی نمی شناسد. فرهنگ نابغه رویای غیرممکن را می بیند. فرهنگ نابغه تخیل را آزاد می کند و به آن اجازه می دهد وحشی شود. فرهنگ نابغه حد و مرزی ندارد. واقعا جهانی و جهانی است. این یک رهبر است، نه یک پیرو. من صمیمانه به ارزش بلند مدت آن به عنوان یک عنصر اساسی در رهبری استراتژیک و رشد کسب و کار اعتقاد دارم. فرهنگ نبوغ، پتانسیل نامحدودی را نه تنها در درون سازمان، بلکه فراتر از مرزهای آن باز می کند. این فرهنگی است که بهبود مستمر و اختراع مجدد را پیش می برد و امکان پذیر می کند. این یک پلت فرم برای اختلال خلاق و نوآوری بی امان در بازارهای اصلی، مجاور و جدید است. اساساً، این فرهنگی است که به طور بنیادی پتانسیل را گسترش می دهد و به طور مداوم درها را به روی رشد می گشاید. همچنین این یک فرهنگ یادگیری است، به این معنا که شما هرگز کاملاً بر توانایی ها و دانش خود تکیه نمی کنید. ایجاد و حفظ فرهنگ نبوغ مستلزم دریافت مداوم اطلاعات جدید است. شما همیشه در حالت یادگیری هستید، همیشه به دنبال ایده های جدید و گرایش های جدید هستید که می توانند به سرعت به محصولات و خدمات جدید تبدیل شوند. فرهنگ نبوغ یک دایره با فضیلت است که با یادگیری، تجزیه و تحلیل، توسعه و آزمایش تغذیه می شود – همه با سرعت بسیار بالا. هدف این است که محصولات و خدمات جدید را قبل از اینکه رقبای شما متوجه شوند نیاز به آن محصولات وجود دارد به بازار عرضه کنید! نوآوری مستمر مستلزم سطوح باورنکردنی نظم، قدرت و چابکی است. از منظر من، این ویژگی ها اکنون به میز تبدیل شده اند. اگر آنها را ندارید، واقعاً در بازی نیستید. اما شما به یک فرهنگ نبوغ نیاز دارید که به طور مداوم از این ویژگی ها در طولانی مدت حمایت، تشویق، جاسازی و پاداش دهد. این نمی تواند یک برنامه دو هفته ای باشد. باید به فرهنگ عمیق سازمان تبدیل شود.

I’ve spoken often about the challenges facing Apple in markets where functionality is more highly valued than aesthetics. I’ve also written about how the spirit of Steve Jobs lives on in every Apple product. When you pick up an Apple device, you feel a magical connection with a legendary genius. That’s why I’m not too worried about the future of Apple. Yes, Apple will face increasingly harsh competition from other tech giants such as Google, Facebook, Microsoft, and Amazon. But Apple will survive, and here’s why: Apple has a culture of genius. The genius culture knows no limits. The genius culture dreams the impossible. The genius culture sets the imagination free and lets it run wild. The genius culture has no boundaries. It is truly global and universal. It’s a leader, not a follower. I sincerely believe in its long-term value as a foundational element in strategic leadership and business growth. The culture of genius unlocks unlimited potential, not only within the organization, but also beyond its boundaries. It is a culture that drives and enables continuous improvement and reinvention. It is a platform for creative disruption and relentless innovation in core, adjacent, and new markets. Essentially, it is a culture that radically expands potential and continually opens doors to growth. It is also a learning culture, in the sense that you’re never relying totally on your own abilities and knowledge. Establishing and sustaining a culture of genius requires a steady intake of new information. You are always in the learning mode, always looking for new ideas and new trends that can be turned rapidly into new products and services. The culture of genius is a virtuous circle, fed by learning, analyzing, developing, and testing—all at extremely high speed. The goal is getting new products and services to market before your competitors even realize there’s a need for those products! Continuous innovation requires incredible levels of discipline, strength, and agility. From my perspective, those qualities are now table stakes. If you don’t have them, you’re not really in the game. But you need a culture of genius that consistently supports, encourages, embeds, and rewards those qualities over the long haul. It can’t be a two-week program; it needs to become the deep culture of the organization.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: THE CEO OF TECHNOLOGY

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید