مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب تأثیر رسانه های اجتماعی بر درک ما

بازدید 796
  • عنوان کتاب: Influenced The Impact of Social Media on Our Perception
  • نویسنده: Brian-Boxer-Wachler
  • سال انتشار: 2022
  • حوزه: رسانه اجتماعی
  • تعداد صفحه: 321
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 1.26 مگابایت

در دوران گذشته، زمانی که تلویزیون برای اولین بار تولید انبوه شد، هشدارهایی به مردم در مورد خطرات قرار گرفتن بیش از حد در معرض تلویزیون وجود داشت. برخی از مقامات پزشکی بر این باور بودند که رادیواکتیویته ناشی از نمایشگرها باعث بروز حوادث انبوه سرطان مغز می شود. دانشمندان علوم اجتماعی این فرضیه را مطرح می کنند که برنامه های روی آنتن «مردم را خنگ می کند» و ذهن کودکان را پوسیده می کند. به گفته کارشناسان، نسل جدید کاملاً به خودکارهای بی فکر تبدیل خواهد شد. این پیش‌بینی‌ها هرگز محقق نشدند – به نظر می‌رسید نسل پررونق انقلاب تلویزیونی را به خوبی پشت سر گذاشته است – اما امروز ما یک اختاپوس چندشاخه‌دار کاملاً جدید داریم: رسانه‌های اجتماعی. چه از آن آگاه باشیم یا نه، تأثیر آن در اطراف ما وجود دارد – و تأثیر بالقوه مثبت یا مضر آن بر مغز و رفتار انسان واقعی و دلیلی برای ارزیابی است.

In a bygone era, when the television was first mass produced, there were warnings to the public about the dangers of overexposure to TV. Some medical authorities believed that the radioactivity emanating from screens would cause mass incidents of brain cancer. Social scientists put forth the hypothesis that the programs on the air would “dumb people down” and rot the minds of children. A whole new generation would become mindless automatons, the experts said. These predictions never quite came to pass—the boomer generation seemed to get through the TV revolution well enough—but today we have a whole new multitentacled octopus to contend with: social media. Whether we are aware of it or not, its influence is all around us—and its potentially positive or detrimental impact on the human brain and behavior is genuine and cause for evaluation.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Influenced The Impact of Social Media on Our Perception

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.