- عنوان کتاب: Manifestations of Queerness in Video Games
- نویسنده: Gaspard-Pelurson
- حوزه: بازی ویدیویی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 141
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 3.0 مگابایت
این کتاب که خواننده را به سفری از جلوههای عجیب و غریب در بازیها میبرد، از بازیهای ویدیویی به عنوان رسانهای غنی، سیاسی و فرهنگی حمایت میکند که ابزارهایی برای هدایت در آینده بازی در اختیار ما قرار میدهد.
این کتاب که در تقاطع رسانههای جدید، بازی، مطالعات فرهنگی و کوئیر قرار دارد، به روابط بین گونههای مختلف، تبهکاران عجیب و غریب از گذشته، میمهای پوکمون در مورد سیاست مرزی، حیلهبازی در شهرهای فراصنعتی و دعواهای وابسته به عشق شهوانی یک طرفه میپردازد. این درگیریهای انتقادی جدیدی با آثار خوزه استبان مونوز، بانی روبرگ، گای دوبورد، و جک هالبرستام ارائه میکند و بازنمایی عجیب و غریب، خرده فرهنگهای بازی و شیوههای بازی مخالف را بررسی میکند. این کتاب با این ادعای جسورانه مبنی بر اینکه بازیهای ویدیویی ممکن است عجیبترین رسانه امروزی باشند، تفکری ارگانیک، خود انعکاسی و در نهایت تفکر برانگیز را ارائه میکند که در آن هم بازیها و هم گیمرها درگیر میشوند.
این کتاب نه تنها برای محققانی که در مورد مطالعات بازی، جنسیت، جنسیت و تمایلات جنسی در رسانههای جدید تحقیق میکنند، بلکه برای خوانندگان علاقهمند به ادبیات، رسانههای دیجیتال، جامعه، فرهنگ مشارکتی و مطالعات عجیب و غریب نیز جالب خواهد بود.
Taking the reader on a journey through queer manifestations in games, this book advocates for video games as a rich, political, and cultural medium, which provides us with tools to navigate the future of gaming.
Situated at the intersection of New Media, Game, Cultural and Queer Studies, the book navigates diverse interspecies relationships, queer villains from the past, Pokémon memes on border politics, flânerie in post-industrial cities, and one-sided erotic fights. It provides new critical engagements with the works of Jose Esteban Muñoz, Bonnie Ruberg, Guy Debord, and Jack Halberstam, examining queer representation, gaming subcultures, and dissident play practices. Making the bold claim that video games might be the queerest medium today, this book provides organic, self-reflective and, ultimately, thought-provoking thinking in which both games and gamers are queered.
This book will be of interest to not only scholars researching game studies, sex, gender, and sexuality in new media, but also readers interested in literature, digital media, society, participatory culture, and queer studies.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران