- عنوان کتاب: Customer Service Marketing/Managing the Customer Experience
- نویسنده: Edwin-N.-Torres,-Tingting-Zhang
- حوزه: بازاریابی, خدمات مشتری
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 289
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 105 مگابایت
این کتاب به موقع مروری جامع بر اصول، تئوری ها و شیوه های خدمات مشتری است. این به بهترین شیوه های شرکت های خدماتی و ارائه خدمات عالی به مشتریان می پردازد. همچنین شامل نظریه های کلاسیک و معاصر مربوط به مصرف کنندگان، مدیران و رفتارهای آنها در محیط سازمانی است. این کتاب از برنامههای کاربردی واقعی از طریق مثالهایی از شرکتهای تجاری در بخشهای مختلف خدماتی، از جمله هتلها، رستورانها، پارکهای موضوعی، مدیریت رویداد، خطوط هوایی، کشتیهای تفریحی، خردهفروشیهای (e-) و امور مالی استفاده میکند.
این کتاب مفاهیم مهمی در طراحی و ارائه خدمات از جمله تجربیات مشتری، خدمات همتا به همتا، فضای خدمات سازمان، ابزارهای اندازه گیری کیفیت و استفاده از فناوری ها را پوشش می دهد. این کتاب همچنین بینش هایی در مورد مصرف کنندگان از جمله انتظارات، نگرش ها، احساسات، رفتارهای شفاهی و استراتژی هایی برای اطمینان از وفاداری آنها ارائه می دهد. همچنین به تحولات در تئوری و عمل خدمات میپردازد که نسبتاً توسط کتابهای درسی موجود ناشناخته باقی ماندهاند.
این کتاب درسی پر از مطالعات موردی در دنیای واقعی در بخشهای مختلف خدمات، به ویژه برای دانشآموزان در خدمات مهمان نوازی و بازاریابی خدمات مفید خواهد بود.
This timely book is a comprehensive overview of customer service principles, theories, and practices. It looks at the best practices of service enterprises and the delivery of supe-rior customer service. It also includes classic and contemporary theories relating to the consumers, managers, and their behaviors in organizational setting. The book uses real-life applications through examples from business enterprises in various service sectors, includ-ing hotels, restaurants, theme parks, event management, airlines, cruises, (e-)retailers, and finance.
This book covers important concepts in service design and delivery including customer experiences, peer-to-peer services, the organization’s servicescape, quality measurement tools, and use of technologies. The book also gives insights into consumers including their expectations, attitudes, emotions, word-of-mouth behaviors, and strategies to ensure their loyalty. It also looks at developments in service theory and practice which remain rela-tively unexplored by existing textbooks.
Filled with real-world case studies in various service sectors, this textbook will be par-ticularly useful for students in hospitality guest services and services marketing.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Customer Service Marketing
نظرات کاربران