مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب انقلاب داده های بزرگ

بازدید 783
  • عنوان کتاب: Big Data Revolution
  • نویسنده: ROB THOMAS
  • حوزه: کلان داده
  • سال انتشار: 2015
  • تعداد صفحه: 283
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 1.96 مگابایت

مخاطبان این کتاب از کارآفرین، مدیریت در شرکت‌های مستقر، تا کسانی که صرفاً در مورد پیامدهای کلان داده در زندگی خود کنجکاو هستند، متغیر است. این کتاب در نظر گرفته شده است تا مهمات را برای شکستن موانعی که اغلب بین کسانی که داده ها را مدیریت می کنند و افرادی که افراد را مدیریت می کنند وجود دارد فراهم کند. داده ها مالکیت معنوی جدید است. می توان آن را برای مزیت مهار کرد یا در معرض خطر نادیده گرفت. برای کسانی که ترجیح می‌دهند در سیلوها کار کنند، جایی که تجزیه و تحلیل داده‌ها و تصمیم‌گیری جدا شده است، این کتاب برای خواندن ناراحت‌کننده خواهد بود. سازمان هایی که موفق به استفاده از دارایی های داده ای خود نمی شوند، در نهایت منقرض خواهند شد. چالش بهبود ارتباط بین داده ها و رفتار، و بین ماشین و انسان، مستلزم تلاش اختصاصی از نظر ایجاد ظرفیت انسانی و منابع مالی است. علاوه بر این، تا زمانی که سازمان ها این انتقال را انجام می دهند، صبر لازم است. برای برخی از سازمان‌ها، ممکن است لازم باشد که فعالیت‌های خارجی را آغاز کنند یا مشارکت‌هایی را ایجاد کنند تا ارزش بالقوه داده‌های بزرگ را به اندازه کافی ارزیابی کنند. متأسفانه، بسیاری به دلیل ترس از تأثیری که بر حرفه‌های خود می‌گذارد، در مقاومت در برابر انقلاب داده‌ها علاقه خاصی دارند. این احتمال وجود دارد که چنین مقاومتی بیهوده باشد و کسانی که فعالانه از تغییرات مخرب پیش رو استقبال می کنند از فرصت های ارائه شده بیشترین بهره را ببرند. برآوردهای C.B. Frey و M.A. Osborne (“آینده اشتغال” [دانشگاه آکسفورد، 2013]) نشان می دهد که تقریبا نیمی از مشاغل موجود به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی که در حال حاضر به دلیل کلان داده ها و کاربرد رویکردهای یادگیری ماشینی در حالی که بسیاری از کارهای معمول در حال حاضر کامپیوتری و خودکار هستند، پیشرفت‌های علمی اخیر نشان می‌دهد که می‌توان تعداد فزاینده‌ای از وظایف شناختی غیرمعمول مانند حسابداری، کار حقوقی، نوشتن فنی و بسیاری از مشاغل یقه سفید را خودکار کرد. ما در سراسر کتاب استدلال می‌کنیم که برای توسعه استراتژی‌هایی برای مدیریت سازمان‌ها در یک جامعه مبتنی بر دانش، لازم است فرصت‌های داده را قبل از اینکه رقبای چابک و باهوش داده از کنار شما عبور کنند، در دست بگیرید. انتقال مورد نیاز پیچیده است و شامل تغییراتی در فناوری، فرآیندها و رفتار انسانی است. شکی نیست که زنده ماندن از چنین تغییرات مخرب چالشی اساسی برای بسیاری خواهد بود. در حالی که هیچ فرمول جادویی برای تناسب با انواع و اندازه‌های سازمان‌ها وجود ندارد، ما استراتژی را در قالب یک نقشه راه ارائه می‌کنیم که می‌تواند به راحتی متناسب با هر سازمانی تنظیم شود. رویکرد ما برای ایجاد یک نقشه راه برای موفقیت در عصر داده این است که ابتدا توضیح دهیم که چگونه سازمان های دیگر تغییر کرده اند و از رقبای خود پیشی گرفته اند. بخش اول کتاب نه منبع را در مورد نوآوری با استفاده از داده ها ارائه می کند. بخش دوم کتاب، الگوهای کلیدی را که از طریق داستان های ارائه شده مشاهده کرده ایم، گرد هم می آورد. با تقطیر این الگوها، ما درک گسترده ای در مورد نحوه استفاده از داده ها در طیف وسیعی از صنایع مختلف ارائه می دهیم. در نهایت، در بخش سوم کتاب، هدف ما الهام بخشیدن به مدیران تجاری برای رهبری انقلاب با ارائه روشی برای عملیاتی کردن رویکردهای کلان داده است که می تواند برای صنایع مختلف تطبیق داده شود.

The target audience of this book ranges from the entrepreneur, to management in established enterprises, to those who are merely curious about the implications of big data in their own lives. This book is intended to provide ammunition for breaking down the barriers that often exist between those who manage data and those who manage people. Data is the new intellectual property. It can be harnessed for advantage or ignored at peril. For those who would prefer to remain working in silos, where data analysis and decision-making is divorced, this book will make for uncomfortable reading. Organizations that do not manage to utilize their data assets will eventually become extinct. The challenge of improving connectivity between data and behavior, and between machine and human, will require dedicated effort in terms of building human capacity and financial resources. In addition, patience is required while organizations make this transition. For some organizations, it may be necessary to initiate external activities or form partnerships in order to adequately assess the potential value of big data. Unfortunately, many have a vested interest in resisting the data revolution due to their fears about the impact it will have on their own professions. It is likely that such resistance will be futile and that those who actively embrace the oncoming disruptive change will benefit most from the opportunities offered. Estimates by C.B. Frey and M.A. Osborne (“The Future of Employment” [Oxford University, 2013]) suggest that almost half of existing jobs will be at risk of automation due to the technological developments that are currently taking place because of big data and the application of machine-learning approaches. While many routine tasks are already being computerized and automated, recent scientific advances suggest that it will be possible to automate an increasing amount of non-routine cognitive tasks, such as accountancy, legal work, technical writing, and many other white-collar occupations. We argue throughout the book that in order to develop strategies for managing organizations in a knowledge-based society, it will be necessary to grab hold of data opportunities before agile, data-savvy competitors pass you by. The transition needed is complex and involves changes to technology, processes, and human behavior. There is no doubt that surviving such disruptive change will be a substantial challenge for many. While there is no magic formula to fit all types and sizes of organizations, we offer a strategy in the form of a roadmap that can be easily tailored to suit each individual organization. Our approach to creating a roadmap for success in the Data era is to first explain how other organizations have changed and outsmarted their competitors. The first part of the book presents nine stores about innovation using data. The second part of the book gathers together the key patterns that we have observed through the stories presented. By distilling these patterns, we offer a broad understanding about how data is being leveraged across a range of different industries. Finally, in the third part of the book, we aim to inspire business managers to lead the revolution by offering a methodology for operationalizing big-data approaches that can be adapted for different industries.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Big Data Revolution

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید