- عنوان کتاب: Innovative B2B Marketing
- نویسنده: Simon Hall
- حوزه: بازاریابی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 377
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 20.1 مگابایت
بازاریابی نوآورانه B2B یک راهنمای عملی و روشن است که جنبههای مدرن بازاریابی B2B، از جمله مدلهای بازاریابی جدید، فرآیندها و قطعات رهبری فکری را رفع میکند. عادات خرید مشتری جدید، عصر دیجیتال و چشمانداز جدید صنعت تحت تأثیر اقتصاد برنامهها، بازاریابی را مجبور کرده است که از استفاده از قیفهای بازاریابی و مدلهای بازاریابی سنتی فاصله بگیرد. تمرکز این کتاب توضیح و ترویج همه مدلها و شیوههای بازاریابی B2B جدید است که در نتیجه این تغییرات کلیدی در فضای بازاریابی در پنج سال گذشته به وجود آمدهاند. تعدادی از مطالعات موردی را در سراسر کتاب خواهید یافت. لطفاً از اینها به عنوان مثال برای اعمال و انطباق با سازمان و بخش خود استفاده کنید. این کتاب برای هر بازاریاب که در فضای B2B کار می کند یا علاقه مند به آن است عالی است. همچنین برای افراد غیر بازاریاب که مایل به درک عناصر اصلی بازاریابی مدرن B2B هستند مناسب است. من واقعاً امیدوارم که از تجربیات و شیوه های من در استفاده از این مدل ها استفاده کنید. بازاریابان B2B رویکردها، مدلها، فرآیندها و راهحلهای جدیدی را پیدا خواهند کرد تا به آنها در مقابله با تمام چالشهای کلیدی بازاریابی B2B کمک کنند. به طور خلاصه، این کتاب برای بازاریابان در هر مرحله از حرفه خود عالی است.
Innovative B2B Marketing is a clear, practical guide that demystifies modern aspects of B2B marketing, including new marketing models, processes and thought leadership pieces. The new customer buying habits, the digital era and the new industry landscape influenced by the application economy have forced marketing to shift away from using marketing funnels and traditional marketing models. The focus of this book is to explain and promote all the new B2B marketing models and practices that have arisen as a result of these key changes in the marketing space in the past five years. You will find a number of case studies throughout the book; please use these as examples to apply and adapt to your organization and sector. This book is perfect for any marketer working in or having an interest in the B2B space; it is also suitable for non-marketers wanting to have a grasp of the core elements of modern B2B marketing. I truly hope you benefit from my experience and practices leveraging these models. B2B marketers will find new approaches, models, processes and solutions to help them deal with all key current B2B marketing challenges. In short, this book is great for marketers at any stage in their career.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Innovative B2B Marketing
نظرات کاربران