- عنوان کتاب: Marketing Communications
- نویسنده: Patrick De Pelsmacker
- حوزه: بازاریابی
- سال انتشار: 2017
- تعداد صفحه: 647
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 21.5 مگابایت
ارتباطات بازاریابی نه تنها یکی از قابل مشاهدهترین و گستردهترین ابزار آمیخته بازاریابی است، که تأثیر زیادی بر جامعه و تجارت دارد، بلکه یکی از جذابترین آنها نیز هست. هر مصرف کننده خصوصی و مدیر تجاری در معرض تبلیغات قرار دارد. آنها از تبلیغات فروش استفاده میکنند، فروشندگان با آنها تماس میگیرند، از نمایشگاهها و نمایشگاهها بازدید میکنند، برندهای معروف یا نه چندان معروف را میخرند، هدف فعالیتهای روابط عمومی هستند، در معرض تلاشهای حمایت مالی قرار میگیرند، ایمیل مستقیم، بازاریابی تلفنی یا تماسهای تحقیقاتی دریافت میکنند و از فروشگاههایی دیدن کنید که در آنها سنگ تمام گذاشته نمیشود تا بر رفتار خرید آنها تأثیر بگذارد. علاوه بر این، تقریباً هر مصرف کننده یک کاربر دائمی اینترنت است. مدیران بازاریابی دائماً با چالش ادغام تلاش های تبلیغاتی خود در مدیریت استراتژیک و برنامه های بازاریابی روبرو هستند. آنها باید ابزارهای مختلف ترکیب ارتباطات بازاریابی را ادغام کنند، برندهای موفقی بسازند، تلاش کنند تا دریابند که چگونه ارتباطات بازاریابی می تواند در دستیابی به اهداف شرکت مؤثر باشد و چگونه می توان آنها را در موقعیت های بازاریابی خاص به کار برد. پس از موفقیت پنج نسخه اول، این ویرایش ششم از ارتباطات بازاریابی: چشم انداز اروپایی به ارائه یک نمای کلی از سنگ بنا، تکنیک ها و کاربردهای ارتباطات بازاریابی در زمینه اروپایی ادامه می دهد.
Marketing communications are not only one of the most visible and widely discussed instruments of the marketing mix, with an overwhelming impact on both society and business, they are also one of the most fascinating. Every private consumer and business executive is exposed to advertising. They make use of sales promotions, are approached by sales persons, visit trade fairs and exhibitions, buy famous or not so famous brands, are a target of public relations activity, are exposed to sponsorship efforts, receive direct mail, telemarketing or research calls and visit stores in which no stone is left unturned to influence their buying behaviour. Furthermore, almost every consumer is a regular user of the Internet. Marketing executives constantly face the challenge of integrating their promotional effort into strategic management and marketing plans. They must integrate the various instruments of the marketing communications mix, build successful brands, try to find out how marketing communications can be instrumental in achieving company objectives, and how they can be applied in specific marketing situations. Following the success of the first five editions, this sixth edition of Marketing Communications: A European Perspective continues to offer a comprehensive overview of the cornerstones, techniques and applications of marketing communications in a European context.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Marketing Communications
نظرات کاربران