مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب درگیر شدن در تکالیف ریاضی مرتبط با فرهنگی

بازدید 707
  • عنوان کتاب: Engaging in Culturally Relevant Math Tasks
  • نویسنده: Lou-E-Matthews
  • حوزه: آموزش ریاضی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 169
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 17.3 مگابایت

این بخشی از گفتگوی بیش از 20 سال پیش بود، با یکی از اولین معلمان ابتدایی که در سفر خود برای کمک به معلمان جدید برای ابداع مجدد تدریس ریاضیات با او کار کردیم. دنیز در سال 2001 با یکی از نویسندگان در طی یک کارگاه آموزشی تابستانی در مورد تدریس مرتبط با فرهنگی آشنا شد. او معلمی بود که در ابتدای کارش مشتاق یافتن راه‌های جدید و جذاب برای تدریس ریاضیات بود، اما به سختی می‌توانست چالش‌های متن، برنامه درسی و برنامه‌های آموزشی خود را دنبال کند. حتی دانش خودش در مورد فرهنگ و جامعه دانشجویی. ما در آن زمان دانشجوی دکترا بودیم و در ایلینویز به تحصیل و تدریس ریاضیات می پرداختیم و چندین سال را در کلاس درس گذرانده بودیم. سال ها بعد، ما در سفر خود با دنیس های زیادی روبرو شده ایم. ما می‌خواستیم کتابی بنویسیم تا به تغییر اساسی روش معلمان ابتدایی مانند دنیز کمک کند تا تجربیات امید و مشارکت در ریاضیات را ایجاد کنند. معلمان هر روز و در همه جا، درس های ریاضی را بر اساس برنامه درسی که دارند، دانش خود از دانش آموزان و البته تجربیات خودشان برنامه ریزی و طراحی می کنند. ما فرصت های مهمی را در هر کلاس ریاضی می بینیم تا نحوه تجربه کودکان از ریاضیات و دنیای اطرافشان را شکل دهیم. به عنوان نویسندگان، تجربیات ما در گستره K-12 و آموزش معلمان، در ایالات متحده، کارائیب، آمریکای جنوبی و آفریقا اجرا می شود. ما سه نفر با هم تجربه ترکیبی بیش از 75 سال را به عنوان معلم کلاس، رهبر آماده سازی معلم، رهبر معلم، محقق و رهبر سیستم به ارمغان می آوریم. در این کتاب، هدف ما این است که تمرین خود را باز کنیم و بینش خود را به اشتراک بگذاریم تا شما و دانش آموزانتان ریاضیات، جهان، جوامع خود و خودتان را در این تجربیات دوباره تصور کنید.

That was part of a conversation from more than 20 years ago, with one of the very first elementary teachers we worked with in our journey to help new teachers reinvent mathematics teaching. Denise met one of the authors during a summer workshop on culturally relevant teaching in 2001. She was an early career teacher eager to find new, engaging ways to teach mathematics, but was finding it difficult to navigate the challenges of her text, curriculum, and even her own knowledge about student culture and community. We were doctoral students then, studying mathematics teaching and learning in Illinois, having spent several years in the classroom. Years later, we have encountered many Denises on our journey. We wanted to write a book to help fundamentally shift the way elementary teachers like Denise create experiences of hope and engagement in mathematics. Every day, everywhere, teachers plan and design mathematics lessons based on the curriculum they have, their knowledge of students, and, of course, their own experiences. We see important opportunities in every mathematics classroom to shape how children experience mathematics and the world around them. As authors, our experiences run the span of K–12 and teacher education, in the United States, Caribbean, South America, and Africa. Together, the three of us bring a combined experience of more than 75 years as classroom teachers, teacher preparation leaders, teacher leaders, researchers, and system leaders. In this book, we aim to open up our practice and share our insight so that you and your students may reimagine mathematics, the world, your communities, and yourselves in these experiences.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Engaging in Culturally Relevant Math Tasks

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.