مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب گیمیفیکیشن آموزش مذاکره الکترونیکی

بازدید 701
  • عنوان کتاب: Gamification of Electronic Negotiation Training
  • نویسنده/انتشارات: Andreas-Schmid
  • حوزه: تکنیکهای مذاکره
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 213
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 2.36 مگابایت

رشته سیستم های اطلاعاتی یک حوزه تحقیقاتی نسبتاً جدید اما تاسیس شده با سابقه طولانی است که بر استفاده مؤثر و کارآمد از فناوری برای پردازش اطلاعات برای نیازهای سازمانی تمرکز دارد. در نتیجه، تحقیقات سیستم های اطلاعاتی با سیستم های اجتماعی و فناوری سر و کار دارد. با داشتن مدرک سیستم های اطلاعاتی و کار به عنوان توسعه دهنده نرم افزار در طول تحصیل، همیشه علاقه مند بوده ام که چگونه نوآوری های تکنولوژیکی توسط کاربران و سازمان ها شکل می گیرد و شکل می گیرد. نوآوری‌های تکنولوژیکی بر زندگی روزمره ما تأثیر می‌گذارند و به‌ویژه شیوه آموزش و یادگیری ما را در دهه‌های گذشته تغییر داده‌اند. جریان‌های تحقیقاتی جدید شروع به بررسی چگونگی یادگیری با استفاده از فرآیندها، برنامه‌ها و ابزارهای دیجیتال کردند. گیمیفیکیشن – با استفاده از عناصر بازی در زمینه های یادگیری بدون ایجاد یک بازی کامل – یک رویکرد جدید از رشته سیستم های اطلاعاتی برای ایجاد انگیزه در یادگیرندگان و بهبود یادگیری آنها است. عناصر بازی که احساسات قدرتمندی را ایجاد می کنند، توجه ما را در بازی ها جلب و حفظ می کنند، انتظار می رود همان اثرات قدرتمند را در زمینه های غیر بازی مانند یادگیری برانگیزند. اگرچه واژه گیمیفیکیشن اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، ایده ای که در پس یادگیری مبتنی بر بازی یا گیمیفیکیشن قرار دارد، جدید نیست: در سال 1981 مالون قبلاً توضیح داد که چگونه عناصر بازی می توانند یک تجربه یادگیری انگیزشی ذاتی ایجاد کنند. امروزه، با پذیرش گسترده ابزارهای دیجیتال، برنامه ها، یا سیستم های مدیریت یادگیری، گنجاندن عناصر بازی در محیط یادگیری دیجیتال بسیار راحت است.

The information systems discipline is a relatively new but established research area with a long history focussing on the productive and efficient use of technology to process information for organisational needs. Consequently, information systems research deals with socio-technological systems. Having an information systems degree and having worked as a software developer during my studies, I have always been interested in how technological innovations shape and are shaped by users and organisations. Technological innovations affect our everyday lives and have especially changed the way we teach and learn in the last decades. New research streams started to investigate how learning can be facilitated by the use of digital processes, applications, and tools. Gamification—using game elements in learning contexts without creating a fully-fledged game—is a novel approach from the information systems discipline to motivate learners and improve their learning. The game elements, which create powerful emotions, attract, and sustain our attention in games, are expected to evoke the same powerful effects in non-game contexts such as learning. Although the term gamification has recently gained attention, the idea behind game-based or gamified learning is not new: In 1981 Malone already described how game elements can create an intrinsically motivating learning experience. Nowadays, with the widespread adoption of digital tools, apps, or learning management systems, it is quite convenient to include game elements in a digital learning environment.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Gamification of Electronic Negotiation Training

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.