مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب داده مش در عمل

بازدید 782
  • عنوان کتاب: Data Mesh in Action
  • نویسنده: Jacek-Majchrzak,-Sven-Balnojan,-Marian-Siwiak
  • حوزه: داده مش
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 309
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 11.7 مگابایت

این کتاب برای خدمت به دو هدف در نظر گرفته شده است. ابتدا، جمع آوری و سازماندهی دانش در مورد پارادایم اجتماعی-فناوری جدید Data Mesh در نظر گرفته شده است. دوم، قرار است در اجرای Data Mesh به خواننده کمک کند. از توجه به اینکه آیا Data Mesh راه حل مناسبی برای سازمان آنها است، تا بسترسازی، توسعه MVP، تا اجرای اصول Data Mesh، امیدواریم که این کتاب ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد تا راه خود را به خوبی طی کنید. در سفر مش داده شما. کلی ترین توصیف خواننده ما کسی است که در استخراج ارزش از داده ها نقش دارد. با این حال، همانطور که در اقتصاد مدرن تقریباً هر کسی را توصیف می کند، بیایید سعی کنیم ببینیم چه مزایایی برای مخاطبان مختلف به همراه خواهد داشت. گروه اول، افرادی هستند که در ایجاد، مدیریت و استفاده از داده‌ها در شرکت‌هایی با موارد زیر دخیل هستند: • پیچیدگی اجتماعی-فناوری بالا (به عنوان مثال، شرکت‌های بزرگ)، • موارد استفاده پیچیده از داده‌ها، • منابع داده متعدد و متنوع. این شامل نقش‌هایی مانند معماران داده، مهندسان داده، معماران نرم‌افزار، رهبران فناوری، توسعه‌دهندگان ارشد می‌شود، اما محدود به آن‌ها نیست. هرچه بیشتر احساس کنید که این کمیت‌کننده‌ها برای کسب‌وکار شما اعمال می‌شوند، احتمال اینکه Data Mesh می‌تواند راه‌حل خوبی باشد بیشتر است. این کتاب به شما کمک می‌کند مفاهیم Data Mesh را درک کنید، که باید همکاری آن‌ها را ایمن کنید، و چه مراحلی را در سازمان و محیط فنی خود باید بردارید تا از آشفتگی داده به Data Mesh بروید. فراتر از آن، از آنجایی که شبکه داده یک فرآیند تحول در کل شرکت است، محتوای کتاب مستقیماً برای پرسنل سطح اجرایی مانند C-suite فنی، مدیران مهندسی/مدیران، معماران سازمانی، معماران ارشد و اصلی، راه‌حل/برنامه مفید خواهد بود. صاحبان این کتاب به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که در چه حد و اولویت هایی باید محیط داده شرکت خود را به سمت Data Mesh تغییر دهید و به شما در برنامه ریزی مدیریت تغییر کمک می کند.

This book is intended to serve two purposes. First, it is intended to collect and organize the knowledge about the new socio-technological paradigm of Data Mesh. Second, it’s supposed to help the reader in Data Mesh implementation. From consideration as to whether Data Mesh is a suitable solution for their organization, to laying the groundwork, to development of MVP, to implementation of Data Mesh principles, we hope that this book will provide you with the tools needed to get well on your way on your data mesh journey.  The most general description of our reader is someone who is involved in extracting value from data. However, as in modern economy it describes almost anyone, let’s try to see what benefits will it bring to different audiences.  The first group, is people involved in creating, managing, and utilizing data within a companies of:  • high socio-technological complexity (e.g., big corporations),  • complex data use cases,  • many and diverse data sources.   This would encompass, but not be limited to, roles like: data architects, data engineers, software architects, tech leads, senior developers.  The more you feel like these quantifiers apply to your business, the more likely it is that Data Mesh could be a good solution. This book will help you understand Data Mesh concepts, whose cooperation you need to secure, and what steps to take in both your organization and technical environment are needed to move from data mess to Data Mesh.  Beyond that, as the data mesh is a company-wide transformation process, a the book’s content will be directly useful to executive level personnel, like technical C-suite, engineering directors/ managers, enterprise architects, chief and lead architects, solution/program owners. This book will help you decide in what extent and priorities should you shift your company’s data environment into Data Mesh direction, and help you plan the change management.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Data Mesh in Action

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید