مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب ایجاد کلاس های درس صلح در آموزش زبان انگلیسی

بازدید 443
  • عنوان کتاب: Creating Classrooms of Peace in English Language Teaching
  • نویسنده/انتشارات: Barbara-M.-Birch
  • حوزه: آموزش زبان انگلیسی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 243
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 3.66 مگابایت

این جلد ویرایش شده به موقع و در دسترس، محققان برجسته را گرد هم می آورد تا درباره روش های حمایت از آشتی، صلح، و تغییرات پایدار و اجتماعی در آموزش زبان انگلیسی بحث کنند. در سراسر جهان، صلح و آشتی موضوعات فوری هستند که به طور جدایی ناپذیری با مطالعه و تمرین آموزش زبان انگلیسی مرتبط هستند.
این کتاب دارای صداهای گوناگون است و به آموزش های صلح، مسئولیت جهانی و وابستگی متقابل جهانی در حوزه آموزش زبان انگلیسی می پردازد. در سه رشته سازماندهی شده است، بخش 1 به خط مشی و اجرا می پردازد، بخش 2 به آموزش معلمان می پردازد و بخش 3 به محتوا و برنامه ریزی درس می پردازد. این کتاب با فصل‌هایی که از ده‌ها کشور و زمینه استخراج شده است، راه را برای معلمان زبان انگلیسی هموار می‌کند تا از سرمایه اجتماعی و آژانس آموزشی خود برای ایجاد صلح پایدار در سطح جهانی و محلی، و در داخل و خارج از کلاس درس استفاده کنند. خواندن آن برای دانش پژوهان و دانشجویان در TESOL، زبان شناسی کاربردی و آموزش صلح ضروری است.

Timely and accessible, this edited volume brings together leading scholars to discuss methods for supporting reconciliation, peace, and sustainable and social change in English language teaching. Around the world, peace and reconciliation are urgent themes that are inextricably connected to the study and practice of teaching English.

The book features a diversity of voices and addresses pedagogies of peace, universal responsibility, and global interdependence in the domain of English language education. Organized in three strands, Part 1 addresses policy and implementation, Part 2 addresses teacher education, and Part 3 addresses content and lesson planning. With chapters drawn from a dozen countries and contexts, this book paves the way for English language teachers to harness their social capital and pedagogical agency to create sustainable peace globally and locally, and in and outside the classroom. It is essential reading for scholars and students in TESOL, applied linguistics, and peace education.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Creating Classrooms of Peace in English Language Teaching

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.