- عنوان کتاب: Innovations in the Design and Application of Alternative Digital Credentials
- نویسنده: Daniel Piedra
- حوزه: اعتبارنامه
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 289
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 5.43 مگابایت
دنیای مدارک تحصیلی در حال گذر از یک تغییر سریع است که شاهد ظهور اعتبارنامه های دیجیتالی جایگزین بوده است (Matkin, 2018). از جمله این گواهینامه ها، دیپلم های دیجیتال، و نشان های دیجیتال باز هستند. همه آنها یک رکورد دیجیتالی از یادگیری را ارائه می دهند. ظهور این اعتبارنامه های دیجیتال نه تنها امکان تغییر چشم انداز مدارک تحصیلی، بلکه تغییر رابطه بین مؤسسات آموزش عالی، فراگیران آنها و جامعه را دارد (گوچ، 2019). اعتبارنامه های دیجیتال جایگزین یک شاخص معتبر از یک موفقیت، مهارت و کیفیت خاص است که می تواند در محیط های یادگیری مختلف به دست آید (کری، 2012). آنها را می توان به یک نمونه کار دیجیتال یا یک سایت شبکه حرفه ای مانند لینکدین اضافه کرد تا دیگران ببینند. از آنجایی که آنها حاوی ابرداده در مورد آنچه که برای به دست آوردن نشان انجام شده است، اطلاعات دقیق تری در مورد آنچه که گیرنده آموخته است نسبت به اعتبارنامه های کاغذی سنتی ارائه می دهند (Devedžić & Jovanović، 2015). استفاده از این مدارک دیجیتالی میتواند سوابق اطلاعاتی فراوانی از مهارتها و شایستگیهای مرتبط با شغل فراهم کند، که به مرور زمان، رونوشتهای دانشگاهی سنتی را بیربط و منسوخ میکند (الیوت و همکاران، 2014). در حالی که مدارک سنتی تا حدودی برای کارفرمایان مهم باقی خواهند ماند، اشکال جایگزین تأیید یادگیری به سرعت سیستم جدیدی از اعتبار سنجی مهارت و دانش را برای بازار ایجاد می کنند (Matkin, 2018).
The world of academic credentials is going through a rapid change that has seen the emergence of alternate digital credentials (Matkin, 2018). Among these are microcertificates, digital diplomas, and open digital badges; all of which provide a digital record of learning. The emergence of these digital credentials have the possibility of not only altering the landscape of academic credentials, but transforming the relationship between institutions of higher education, their learners, and society (Gooch, 2019). Alternative digital credentials are a validated indicator of a specific accomplishment, skill, and quality that can be earned in various learning environments (Carey, 2012). They can be added to a digital portfolio or a professional networking site such as LinkedIn for others to see. Because they contain metadata about what was accomplished in order to earn the badge, they provide more detailed information about what the recipient learned than traditional paper credentials (Devedžić & Jovanović, 2015). The use of these digital credentials can provide an informationrich record of career relevant skills and competencies, which could in time, render traditional university transcripts increasingly irrelevant and obsolete (Elliott et al., 2014). While traditional degrees will remain somewhat important to employers, alternative forms of learning verifications are quickly creating a new system of skill and knowledge validation for the marketplace (Matkin, 2018) .
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Innovations in the Design and Application of Alternative Digital Credentials
نظرات کاربران