همیشه بین آنچه علم می داند و آنچه تجارت انجام می دهد ناسازگاری وجود داشته است. هدف این کتاب ترمیم این نقض در مورد برخی از مفاهیم اصلی است که زیربنای شیوههای مدیریت طراحی و رهبری است. این شکاف دانش دو جنبه دارد: اول اینکه هنوز درک کافی از نحوه تعامل مدیریت طراحی و رهبری وجود ندارد، و دوم، هیچ کتابی در مورد رهبری و مدیریت طراحی وجود ندارد که به اندازه کافی عمیق در این مفاهیم از جنبههای عصبشناسی، روانشناختی و روانشناسی باشد. دیدگاه اجتماعی
There has always been a mismatch between what science knows and what business does. This book aims to repair that breach concerning some of the core concepts that underpin design management and leadership practices. This knowledge gap is twofold: first, there is still not adequate comprehension of how design management and leadership interplay, and, second, there are no books available on design leadership and management that go sufficiently deep on these concepts from a neuroscientific, psychological, and social perspective.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
نظرات کاربران