مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب ملزومات مدیریت زنجیره تامین

بازدید 702
  • عنوان: ESSENTIALS of Supply Chain Management
  • نویسنده: Gabriel Afemei
  • حوزه: زنجیره تامین
  • سال انتشار: 2024
  • تعداد صفحه: 316
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 5.11 مگابایت

نقش مدیریت زنجیره تامین (SCM) در بیشتر مشاغل را نمی توان اغراق کرد. برای موفقیت یک تجارت و رضایت مشتریان آن حیاتی است. در محیط رقابتی کسب و کار امروز، SCM به طور فزاینده ای ضروری شده است. یک استراتژی SCM برای شرکت ها برای رقابت در سطح زنجیره تامین (SC) ضروری است. به منظور تقویت عملکرد SC، لازم است استراتژی ها در سراسر زنجیره یکپارچه و هماهنگ شوند. مشتریان محصولات و خدمات را از خرده فروشان، تولیدکنندگان و تامین کنندگان دریافت می کنند. این مکانیسم صرفاً برای افزایش ارزش محصولات آنها در بالادست و پایین دست از طریق تسهیل جریان مناسب اطلاعات و منابع در نظر گرفته شده است. یکپارچه سازی کسب و کار برای این کسب و کار پر سرعت برای اطمینان از جریان روان اطلاعات در شبکه فیزیکی آن بسیار مهم است. به منظور دستیابی به نتایج نهایی، ادغام تجاری هماهنگی بین طرف های مختلف را تسهیل می کند. شرکت ها متوجه شده اند که امروزه رقابت بین شبکه های SC به جای بین شرکت های فردی صورت می گیرد. SCM به مدیریت موثر تمام قطعات متصل نیاز دارد. هدف این کتاب مطالعه، درک و تفسیر تکامل SCM است. این استراتژی SC، طراحی، برنامه ریزی، کنترل، مدیریت و موارد دیگر را پوشش می دهد و ماهیت کل نگر و به هم پیوسته SCM را پوشش می دهد. با بررسی چگونگی تکامل SCها و نگاه به آینده به پیشرفت‌های آینده، این متن دلیل مهمی بودن SCM را ارائه می‌کند. مدیریت SC یکی از مهمترین جنبه های اداره یک تجارت است. مصرف کنندگان معمولی به ندرت اثرات آن را تجربه می کنند زیرا آنها اغلب خارج از جامعه مستقیم (در تحقیق و صنعت) هستند. اگر زمان‌هایی را به یاد می‌آورید که یک لباس یا اقلام خواربارفروشی در دسترس نبود، چند بار در پایان فصل یک «معامله» عالی دریافت کردید، یا زمانی که قیمت بنزین به دلیل کمبود افزایش یافت، احتمالاً با این شرایط مواجه شده‌اید. آیا تا به حال موقعیتی را تجربه کرده اید که سایت تجارت الکترونیک شما قول در دسترس بودن داده باشد، اما بعداً محصول اشتباهی را ارسال کرده است، یا محصول سفارشی شما (مانند رایانه رومیزی یا کابینت آشپزخانه) با تأخیر قابل توجهی مواجه شده باشد؟ بسیاری از تجارب ذکر شده در بالا مستقیماً با شیوه‌هایی که شرکت‌ها در SC خود دنبال می‌کنند، مرتبط است. برخلاف تراکنش‌های کسب‌وکار به مصرف‌کننده، رویه‌های SC تأثیر فوری بر معاملات بین کسب‌وکار دارند. این کتاب موضوعات معاصری مانند پایداری، آسیب‌پذیری‌های SC و لجستیک معکوس را با تمرکز بر مدیریت عملیات مورد بحث قرار می‌دهد. این به طور خاص برای دانش آموزان و دانش پژوهان با سبک نوشتاری روشن، محتوای پیشرفته و آموزش مؤثر نوشته شده است تا نیازهای آنها را از نظر دانش برآورده کند و درک گسترده ای از موضوع را برای آنها فراهم کند.

The role of supply chain management (SCM) in most businesses cannot be overstated. It is vital to the success of a business and to the satisfaction of its customers. In today’s competitive business environment, SCM has become increasingly imperative. A SCM strategy is necessary for firms to compete at the supply chain (SC) level. In order to boost SC performance, it is necessary to integrate and coordinate strategies throughout the chain. Customers receive products and services from retailers, manufacturers, and suppliers. This mechanism is intended solely to enhance the value of their products, upstream and downstream, by facilitating the proper flow of information and resources. Business integration is critical for this fast-paced business to ensure a smooth flow of information within its physical network. In order to achieve bottom-line results, business integration will facilitate coordination between different parties. Companies realize that competition today takes place between SC networks rather than among individual firms. SCM requires ef fective management of all the connected pieces. The purpose of this book is to study, understand, and interpret the evolution of SCM. It covers SC strategy, design, planning, controlling, management, and more, covering the holistic and interconnected nature of SCM. By examining how SCs are evolving and looking ahead to future developments, the text provides the rationale behind why SCM is critical. Management of SCs is one of the most important aspects of running a business. Ordinary consumers rarely experience its effects since they are often outside the immediate community (in research and industry). If you recall the times when a particular garment or grocery item was not available, how many times you got a great ‘deal’ at the end of the season, or when gas prices spiked due to shortages, you have likely encountered these situations. Have you ever experienced a situation where your e-commerce site promised availability but later shipped the wrong product, or your customized product (such as a desktop computer or kitchen cabinet) was delayed substantially? Many of the experiences listed above are directly related to the practices firms follow in their SCs. As opposed to business-to-consumer transactions, SC practices have an immediate impact on business-to-business transactions. The book discusses contemporary topics such as sustainability, SC vulnerabilities, and reverse logistics, focusing on operations management. It is written specifically for students and scholars with a clear writing style, cutting-edge content, and effective pedagogy to meet their needs in terms of knowledge and to provide them with a broad understanding of the subject matter.

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: ESSENTIALS of Supply Chain Management

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید