مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب پیشنهادات 100 میلیون دلاری – چگونه پیشنهادهایی ارائه کنیم که افراد خوب با نه گفتن احساس احمقانه کنند

بازدید 396
  • عنوان کتاب: $100M Offers – How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying No
  • نویسنده: Alex Hormozi
  • حوزه: مدیریت فروش
  • سال انتشار: 2021
  • تعداد صفحه: 138
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 2.36 مگابایت

به عنوان کارآفرین، ما هر روز شرط بندی می کنیم. ما قمارباز هستیم – پولی که به سختی به دست آورده‌ایم روی نیروی کار، موجودی، اجاره، بازاریابی و غیره، همه با امید به دستمزد بالاتر. اغلب اوقات، ما باختیم. اما، گاهی اوقات، ما برنده می شویم و برنده می شویم. با این حال، بین قمار در تجارت و قمار در کازینو تفاوت وجود دارد. در یک کازینو، شانس در برابر شما انباشته می شود. با مهارت، می توانید آنها را بهبود بخشید، اما هرگز آنها را شکست ندهید. در مقابل، در تجارت، می توانید مهارت های خود را بهبود بخشید تا شانس را به نفع خود تغییر دهید. به عبارت ساده، با مهارت کافی، می توانید خانه شوید. پس از شروع یک سری کتاب در مورد خرید، مشخص شد که نمی‌توانم در مورد هیچ موضوع دیگری بدون پرداختن به این پیشنهاد صحبت کنم: نقطه شروع هر مکالمه برای شروع معامله با مشتری. چیزی که به معنای واقعی کلمه در ازای پول آنها به آنها ارائه می کنید. اینجاست که همه چیز شروع می شود. این کتاب در مورد چگونگی ارائه پیشنهادات سودآور است. به طور خاص، چگونه با استفاده از ترکیبی از قیمت‌گذاری، ارزش، تضمین‌ها و استراتژی‌های نام‌گذاری، دلارهای تبلیغاتی را به طور قابل اعتماد به سود (عظیم) تبدیل کنیم. من ترکیب مناسب این مولفه ها را می نامم: پیشنهاد گرند اسلم. من این اصطلاح را تا حدی برای ادای احترام به نقل قول بالا از جف بزوس، بنیانگذار آمازون انتخاب کردم و چون، مانند یک گرند اسلم در بیسبال، پیشنهاد گرند اسلم هم بسیار خوب و هم بسیار نادر است. علاوه بر این، برای گسترش استعاره بیسبال، برای ایجاد یک پیشنهاد گرند اسلم، تلاشی بیش از ضربه زدن لازم نیست. این تفاوت به مهارت بازاریاب دیکته می شود و اینکه او چقدر پیشنهاد خود را با خواسته های مخاطبش مرتبط می کند. در تجارت، می‌توانید پیشنهادهایی داشته باشید: «تک‌نفره‌ها» و «دونفره‌ها» که بازی را ادامه می‌دهند، صورت‌حساب‌ها را پرداخت می‌کنند و چراغ‌ها را روشن نگه می‌دارند. اما، بر خلاف بیسبال، که در آن یک گرند اسلم حداکثر چهار دوش را کسب می کند، یک پیشنهاد گرند اسلم در دنیای تجارت، می تواند سود هزار برابری را برای شما به ارمغان بیاورد و به دنیایی منجر شود که در آن هرگز نیازی به کار مجدد ندارید. مثل این است که در طول یک تک آهنگ در خفاش آنقدر خوب با توپ ارتباط برقرار کنید که به طور خودکار در هر سری جهانی برای صد سال آینده برنده شوید. سال‌ها تمرین طول می‌کشد تا چیزی به پیچیدگی ضربه زدن به یک توپ سریع لیگ برتر در سفیدکننده‌ها بدون زحمت به نظر برسد. موضع، دید، پیش‌بینی، سرعت توپ، سرعت خفاش و قرارگیری لگن شما باید عالی باشد. در بازاریابی و جذب مشتری (فرآیند جذب مشتریان جدید)، به همان اندازه متغیرها وجود دارند که باید همه آنها را با هم هماهنگ کنند تا واقعاً آن را از پارک خارج کنند. اما با تمرین کافی و مهارت کافی، می‌توانید دنیای وحشی اکتساب را که هر روز گلوله‌های منحنی را به سمت شما پرتاب می‌کند، به یک دربی هومران تبدیل کنید و پیشنهادها را پشت سر هم از استادیوم خارج کنید. برای بقیه، موفقیت شما غیر قابل باور به نظر می رسد. اما برای شما، احساسی مانند “یک روز دیگر در محل کار” خواهد بود. بهترین هیتترهای تمام دوران نیز اعتصابات زیادی دارند، همانطور که در کارنامه بازاریابان بزرگ پیشنهادات ناموفق زیادی وجود دارد. ما مهارت ها را از طریق شکست و تمرین می آموزیم. ما این کار را انجام می دهیم که بدانیم از هر ده بار نه بار اشتباه خواهیم کرد. ما هنوز هم جسورانه عمل می کنیم، امیدواریم پیشنهادی که با آن ارتباط برقرار می کنیم آنقدر خوب باشد که به نتیجه بزرگ ما منجر شود. خبر خوب این است که در تجارت، برای بازنشستگی برای همیشه، فقط باید یک پیشنهاد گرند اسلم را انجام دهید. من این کار را چهار پنج بار در زندگی ام انجام داده ام. در مورد سابقه کاری من، من بازدهی مادام العمر 36:1 از دلارهای تبلیغاتی خود در طول حرفه تجاری خود دارم. اگر می خواهید، این «متوسط ​​ضربتی» را در طول زندگی من در نظر بگیرید. این بدان معناست که به ازای هر 1 دلاری که برای تبلیغات خرج می‌کنم، 36 دلار پس می‌گیرم، بازدهی 3600 درصدی. این میانگین هشت ساله من است. و به پیشرفت خود ادامه می دهم.

As entrepreneurs, we make bets everyday. We are gamblers ― gambling our hard-earned money on labor, inventory, rent, marketing, etc., all with the hopes of a higher pay out. Oftentimes, we lose. But, sometimes, we win and win BIG. However, there is a difference between gambling in business and gambling in a casino. In a casino, the odds are stacked against you. With skill, you can improve them, but never beat them. In contrast, in business, you can improve your skills to shift the odds in your favor. Simply stated, with enough skill, you can become the house. After beginning a series of books on acquisition, it became apparent that I could not talk about any other topic without first addressing the offer: the starting point of any conversation to initiate a transaction with a customer. What you are literally providing them in exchange for their money. That’s where it all begins. This book is about how to make profitable offers. Specifically, how to reliably turn advertising dollars into (enormous) profits using a combination of pricing, value, guarantees, and naming strategies. I call the proper combination of these components: a Grand Slam Offer. I chose this term partially in homage to the above quote from Amazon founder Jeff Bezos and because, like a grand slam in baseball, a Grand Slam Offer is both very good and very rare. Additionally, to extend the baseball metaphor, it takes no more effort to make a Grand Slam Offer than to strike out. The difference is dictated by the skill of the marketer and how well he connects his offer with his audience’s desires. In business you can have so-so offers: the “singles” and “doubles’ that keep the game going, pay the bills, and keep the lights on. But, unlike baseball, where a grand slam scores a maximum of four runs, a Grand Slam Offer in the business world, can score you a thousand-fold pay off and result in a world where you never need to work again. It would be like connecting with the ball so well during one single at bat that you automatically win every World Series for the next hundred years. It takes years of practice to make something as complicated as hitting a major league fastball into the bleachers look effortless. Your stance, vision, prediction, ball speed, bat speed, and hip placement all must be perfect. In marketing and customer acquisition (the process of getting new clients), there are just as many variables that must all align to truly “knock it out of the park.” But with enough practice and enough skill, you can turn the wild world of acquisition, which will throw curveballs at you everyday, into a homerun derby, knocking offer after offer out of the stadium. To everyone else, your success will look unbelievable. But to you, it will feel like “just another day at work.” The greatest hitters of all time also have many strike outs, just as there are many failed offers in the track record of great marketers. We learn skills through failure and practice. We do this knowing that nine out of ten times we will be wrong. We still act boldly, hoping for that offer we connect with so well that it results in our big payoff. The good news is that in business, you only need to hit one Grand Slam Offer to retire forever. I have done this four or five times in my life. As for my track record, I have a 36:1 lifetime return on my advertising dollars over my business career. Consider this my lifetime “batting average,” if you will. That means for every $1 I spend on advertising I get $36 back, a 3600% return. That is my average over eight years. And I continue to improve.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: $100M Offers – How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying No

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.