- عنوان کتاب: Entrepreneurial Marketing / How to Develop Customer Demand
- نویسنده: Edwin J. Nijssen
- حوزه: کارآفرینی
- سال انتشار: 2021
- تعداد صفحه: 179
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 5.32 مگابایت
چگونه یک محصول نوآورانه را به بازاری که هنوز وجود ندارد بفروشید؟ کسبوکارهای کارآفرین اغلب محصولات و خدماتی را بر اساس فناوری کاملاً جدید ایجاد میکنند که قدرت تغییر بازار را دارند. داده های تحقیقات بازار موجود در این موارد تا حد زیادی بی ربط خواهد بود و فروش و بازاریابی محصولات جدید نوآورانه را به ویژه برای کارآفرینان چالش برانگیز می کند. بازاریابی کارآفرینی بر این چالش متمرکز است. مفاهیم اصلی بازاریابی کلاسیک، مانند تقسیمبندی، موقعیتیابی، و آمیخته بازاریابی، در زمینه محصولات نوآورانهای که وارد بازار میشوند، دستخوش تغییری شدید میشوند. Edwin J. Nijssen بر اصول از دست دادن مقرون به صرفه، آزمایش و تنظیم برای فرصت های در حال ظهور، و همچنین همکاری با اولین مشتریان تأکید می کند. بازاریابی کارآفرین با داشتن نمونههای بازاریابی فراوان از نوآوریهای موفق و پیشرفته (از جمله لینکهایی به وبسایتها و ویدیوها)، فهرستهای مفید از مسائل کلیدی و دستورالعملهایی در مورد نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی یک صفحهای، راهنمای حیاتی برای توسعه موفقیتآمیز تقاضای مشتری ارائه میکند. و بازاری برای محصولات نوآورانه جدید. این نسخه سوم به طور کامل گسترش یافته است، از جمله: _ محتوای گسترده در مورد استفاده از فناوری های دیجیتال و مدل های تجاری جدید آن ها _ ابزارهای کاربردی تر، مانند پوشش مدل Lean Canvas _ منابع به روز شده، موارد، و نمونه های جدید در سراسر. و، _ منابع آنلاین به روز شده این کتاب دانشجویان پیشرفته کارشناسی و کارشناسی ارشد استراتژی بازاریابی، بازاریابی کارآفرینی و کارآفرینی را با ابزارهای اساسی برای موفقیت در بازاریابی مجهز می کند.
How do you sell an innovative product to a market that does not yet exist? Entrepreneurial businesses often create products and services based on radically new technology that have the power to change the marketplace. Existing market research data will be largely irrelevant in these cases, making sales and marketing of innovative new products especially challenging to entrepreneurs. Entrepreneurial Marketing focuses on this challenge. Classic core marketing concepts, such as segmentation, positioning, and the marketing mix undergo an ‘extreme makeover’ in the context of innovative products hitting the market. Edwin J. Nijssen stresses principles of affordable loss, experimentation, and adjustment for emerging opportunities, as well as cooperation with first customers. Containing many marketing examples of successful and cutting-edge innovations (including links to websites and videos), useful lists of key issues, and instructions on how to make a one-page marketing plan, Entrepreneurial Marketing provides a vital guide to successfully developing customer demand and a market for innovative new products. This third edition has been thoroughly expanded, including: _ Expanded content on leveraging digital technologies and their new business models _ More practical tools, such as coverage of the Lean Canvas model _ Updated references, cases, and new examples throughout; and, _ Updated online resources This book equips advanced undergraduate and postgraduate students of marketing strategy, entrepreneurial marketing, and entrepreneurship with the fundamental tools to succeed in marketing.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Entrepreneurial Marketing / How to Develop Customer Demand
نظرات کاربران