- عنوان کتاب: Successful Employee Communications
- نویسنده: Sue-Dewhurst
- حوزه: منابع انسانی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 329
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 14.9 مگابایت
این چاپ دوم این کتاب است. تنها سه سال پس از اولین می آید. اما چه سه سال! کووید-۱۹، جنبش عدالت اجتماعی، آشفتگی سیاسی و بدتر شدن بحران آب و هوا، مکالمهای را که در محل کار در سراسر جهان در جریان است، شکل داده است. تعداد کمی از رهبران وجود دارند که ارزش بالقوه ارتباطات خوب کارکنان یا هزینه عملکرد بد را درک نکنند. ما از این فرصت استفاده کردهایم تا در مورد تغییرات تمرین فکر کنیم و از بینش تمرینکنندگانی که بسیار به آنها احترام میگذاریم سپاسگزاریم. این کتاب منعکس کننده آن ورودی و تجربه ای است که ما در حدود بیست سال دوستی حرفه ای و شخصی داشته ایم. ما همچنین از حجم رو به رشد تحقیقات دانشگاهی که اکنون در رشته ما در حال انجام است، هیجان زده هستیم. در جمعبندی، مضامین متعددی را دیدهایم که بارها و بارها مطرح میشوند، اما بیشتر از همه، یک رشته قرمز واحد وجود دارد که همچنان در نحوه نگرش ما به حرفهمان جریان دارد: ما در حرفه معنا هستیم – همه چیز از آن سرچشمه میگیرد. در ساده ترین حالت، «معنا» فرآیند انتقال یک ایده از یک فرد به فرد دیگر را توصیف می کند. این مهارت اصلی است که ما را با افراد هیجان انگیزی که چیزهای جالبی برای گفتن دارند، در تماس قرار می دهد. این کلید ما برای ملاقات با رهبران ارشد است که نیاز به انتشار اخبار دشوار یا به اشتراک گذاشتن دیدگاه های قانع کننده دارند. این پاسپورت ما برای مکالمه با همکارانی است که ترس ها، جاه طلبی ها، شخصیت و امیدوارم تمام خود را به کار گرفته اند. اشتراک معنا یک فعالیت متقابل است. نیاز به درک دو یا چند طرف از یکدیگر دارد. این نیاز به چارچوب های مرجع مشترک و بینش هایی در مورد نویز و تداخل دارد که باعث اعوجاج و سردرگمی می شود. شکل دادن، توسعه و تعمیر آن چارچوب های مرجع مشترک کاری است که ما انجام می دهیم. بنابراین همه ما بیشتر از تکنسین هستیم. کار ما به افراد کمک میکند تا درک خود را از اینکه چرا سر کار هستند و هدفشان را بیابند، مشخص کنند. قابل توجه است؛ کاری که ما انجام می دهیم برای افراد واقعی با احساسات واقعی در مواجهه با چالش های واقعی مهم است. این کتاب تمرین، فرآیند و تکنیک را به عنوان پایههای ایجاد زمینه مشترک مورد بحث قرار میدهد. بهعنوان ارتباطدهنده، ما خوششانس هستیم که در کمک به شکلدهی نحوه نگرش همکارانمان به جهان و جشن گرفتن دستاوردهایشان مشارکت میکنیم. این کاملاً خاص است. و ما استدلال می کنیم که همه اینها تنها در صورتی امکان پذیر است که به چند واقعیت مهم در مورد نقش خود پی ببریم.
This is the second edition of this book; it comes only three years after the first one. But what a three years! Covid-19, the social justice movement, political turmoil and the worsening climate crisis have shaped the conversation that is taking place in workplaces around the world. There can be few leaders who do not now understand the potential value of good employee communications or the cost of bad practice. We have taken the chance to think about the changes to practice and been grateful for the insights of practitioners who we respect greatly. This book reflects both that input and the experience we have had in around twenty years of professional and personal friendship. We are also excited by the growing body of academic research that is now happening in our field. In taking stock we have seen a number of themes come up again and again, but most of all there is a single red thread that continues to run through how we see our profession: we are in the profession of meaning – everything flows from that. At its simplest, ‘meaning’ describes the process of transferring an idea from one person to another. It’s the core skill that brings us into contact with some exciting people with interesting things to say. It’s our key to meetings with senior leaders who need to break difficult news or share compelling visions. It’s our passport into conversations with colleagues who have brought to work their fears, their ambitions, their personality and hopefully their whole selves. The sharing of meaning is a mutual activity. It requires two or more parties to have an understanding of each other. It demands shared frames of reference and insights into the noise and interference which cause distortion and confusion. Shaping, developing and repairing those shared frames of reference is what we do. So we are all more than technicians. Our work helps people frame their understanding of why they are at work and find purpose. It is significant; what we do matters to real people with real feelings dealing with real challenges. This book discusses practice, process and technique as the foundations for building shared context. As communicators we are lucky to be involved in helping to shape how our colleagues see the world and celebrate their achievements. That’s quite special. And we argue that all that is only possible if we realize a few important realities about our role.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Successful Employee Communications
نظرات کاربران