مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب کاوش های جدید ماتریالیستی در آموزش زبان

بازدید 863
  • عنوان کتاب: New Materialist Explorations into Language Education
  • نویسنده/انتشارات: Johanna Ennser-Kananen
  • حوزه: آموزش زبان انگلیسی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 191
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 4.56 مگابایت

مانند بسیاری از تعهدات طولانی، هرگز نمی دانید وقتی با ویرایش کتاب موافقت می کنید چه انتظاری از شما می رود. ساخت این یکی برای ما خاص بود زیرا بسیاری از افرادی که در آن مشارکت داشتند همکاران یا دوستان سازمانی ما بودند و همه آنها با دانشگاه ما ارتباط داشتند یا داشتند. یک پروژه بلندمدت ریشه‌دار محلی، خطرات خاصی را به همراه دارد، اما فرصت‌های زیادی نیز دارد، از جمله امکان ملاقات (مگر اینکه یک بیماری همه‌گیر وجود داشته باشد) و گفتگو درمورد یک نوشیدنی یا غذای داغ، ادبیات غلیظی که به آن پرداختیم، غیرخطی بودن فرآیندهای نوشتن. ، یا مبارزات و شادی های ناشی از عدم یادگیری. خطاب به همه شما که کار خود را به این مجلد عرضه کردید، در جلسات، تأمل‌ها، بحث‌ها و بازنگری‌ها شرکت کردید: ما می‌دانیم که این روند آسانی نبود و نه ماتریالیسم جدید موضوعی است که به راحتی قابل هضم است (حداقل برای ما). کیتوس کان جکسویت! Kiitos kärsivällisyydestä، sinnikkyydestä، huumorista، inspiraatiosta، roh¬keudesta، uteliaisuudesta یا solidaarisuudesta! زمانی که مطالعات زبان کاربردی از طریق طرح نمایه سازی RECLAS (کالج پژوهشی برای زبان در جامعه در حال تغییر) بودجه دریافت کرد، سناریوهای احتمالی زیادی برای استفاده از این پول و شکل دادن به مسیر این رشته باز شد. کارگردانان مشترک آن پیتکنن-هوتا و تارجا نیکولا تصمیم گرفتند منابع زیادی را به کار گیرند و به ایده هایی اعتماد کنند که می تواند چیزی باشد (یا نه). این کتاب حاصل این سرمایه گذاری و این اعتماد است. کیتوس RECLAS! ما از سردبیران خود در Springer که ما را در این فرآیند با همدلی و تخصص راهنمایی کردند، تشکر می کنیم. اگرچه گاهی اوقات ترجیح می‌دهیم برای مدتی طولانی‌تر با یک شخص بمانیم، اما هر یک از آنها سهم مهم خود را در واقعی شدن این کتاب انجام دادند و با هر تغییر ویراستار، راهی قانع‌کننده‌تر برای روایت کتاب پیدا کردیم. . از شما، هلن ون در استلت، ناتالی ریبورن، ایولین باکر، آنیتا ون در لیندن-راچمات و آرتی پادمانابان، برای تمام کارهایتان در مراحل مختلف فرآیند، و همچنین Sugapriya Jaganathan از Straive برای مراحل نهایی تولید، سپاسگزاریم. ما همچنین از فرانسیس ام. هالت تشکر می‌کنیم که کتاب را مناسب برای مجموعه زبان‌شناسی آموزشی Springer نمی‌دانست، اما نظرات ارزشمند و قدردانی‌ای درباره پیش‌نویس اول ما داشت. در نگاهی به گذشته، این برزخ سازنده ای را به ما داد که برای تکمیل آن نیاز داشتیم. با تشکر از منتقدان ما، که نظرات آنها تفکر و نوشتن ما را تسریع کرد. با تشکر از سوفیا کوتیلاینن برای ویرایش دقیق و متفکرانه نسخه خطی. تو در این مدت کم خیلی کار کردی! این اعتقاد اساسی ما این است که کار آکادمیک باید به راحتی و آزادانه در دسترس باشد. قدردانی ما از واحدها و افرادی در دانشگاه Jyväskylä است که امکان انتشار این جلد را با دسترسی آزاد فراهم کردند: موسسه فنلاند برای تحقیقات آموزشی، طرح نمایه سازی MultiILEAP (چند سواد برای مشارکت اجتماعی و یادگیری در طول زندگی)، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و مرکز علوم آزاد. ما تعداد قابل توجهی کار آکادمیک را با هم تولید کرده‌ایم، اما این اثر طولانی‌ترین و زمان‌برترین اثر ما تا به امروز بوده است. بخش بزرگی از تفکر درباره موضوع، ادبیات، فصل‌ها، بازخوردها و تولیدات از طریق تلفن و در حین قدم زدن با سگ‌هایمان اتفاق افتاد. بنابراین ما این کتاب را به یانوش، کایسلا، لارس، اتی، هری و ایتا تقدیم می کنیم که با هم، کل داستان را می دانند.

Like with many lengthy commitments, you never quite know what is expected of you when you agree to edit a book. The making of this one was special to us because many of the people who contributed to it were our institutional colleagues or friends, and all of them have or had ties to our university. A locally rooted long-term project bears certain risks but also many opportunities, including the possibilities to meet (unless there is a pandemic) and talk through, over a hot beverage or meal, the dense literature we delved into, the nonlinearity of writing processes, or the struggles and joys of unlearning. To all of you, who offered your work to this volume, engaged in the meetings, reflections, discussions, and revisions: We know this was not an easy process nor is new materialism an easily digestible topic (at least to us). Kiitos kun jaksoitte! Kiitos kärsivällisyydestä, sinnikkyydestä, huumorista, inspiraatiosta, roh¬keudesta, uteliaisuudesta ja solidaarisuudesta!
When Applied Language Studies received funding through the profiling initia¬tive RECLAS (Research Collegium for Language in Changing Society), a lot of possible scenarios opened up for using this money and shaping the direction of the field. Co-directors Anne Pitkänen-Huhta and Tarja Nikula decided to put a lot of resources and trust in ideas that could be something (or not). This book is a result of this funding and this trust. Kiitos RECLAS!
We thank our editors at Springer, who guided us through the process with empa¬thy and expertise. Although we would at times have preferred to stick with the same person for a bit longer, each of them made their own important contributions to this book becoming real, and with each editor change, we found a more compelling way to narrate the book into existence. Thank you, Helen van der Stelt, Natalie Rieborn, Evelien Bakker, Anita van der Linden-Rachmat and Aarthi Padmanaban, for all your work at different stages of the process, as well as Sugapriya Jaganathan from Straive for the final production steps. We also thank Francis M. Hult, who did not see the book as a good fit for Springer’s Educational Linguistics series but had valu¬able and appreciative comments about our first draft. In retrospect, this gave us the productive limbo we needed to complete it. Thank you to our reviewers, whose comments brisked up our thinking and writing. Thank you Sofia Kotilainen for the careful and thoughtful editing of the manuscript. You did so much work in so lit¬tle time!
It is our fundamental belief that academic work should be easily and freely accessible. Our gratitude goes to the units and people at the University of Jyväskylä who made it possible to publish this volume open access: The Finnish Institute for Educational Research, the profiling initiative MultiILEAP (Multiliteracies for social participation and in learning across the life span), the Faculty of Humanities and Social Sciences, and the Open Science Centre.
We have produced a considerable amount of academic work together, but this one has been our longest and most time-intensive piece to date. A large part of thinking through the topic, literature, chapters, feedback, and production happened over the phone, while walking our dogs. We therefore dedicate this book to Janosch, Kaisla, Lars, Etti, Harri, and Itta, who, together, know the whole story.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: New Materialist Explorations into Language Education

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید