- عنوان: Professionalizing Teacher Education / Performance Assessment, Standards, Moderation, and Evidence
- نویسنده: Claire Wyatt-Smith, Lenore Adie, Michele Haynes
- حوزه: ارزیابی آموزش
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 274
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 11.75 مگابایت
این کتاب کمک قابل توجهی به گفتگو در مورد کیفیت معلم و آمادگی فارغ التحصیلان برای تدریس می کند. این بینش های تجربی را در مورد چگونگی بسیج یک تیم چند رشته ای از محققان، معلمان معلم و پرسنل خط مشی برای تغییر جمعی در یک طرح اصلاحی مبتنی بر استانداردها ارائه می دهد. این بینشها مبتنی بر تحقیق است و برای هر کسی که علاقهمند به آمادهسازی و تأیید اعتبار معلم است، بسیار مرتبط است. این گزارش یک حرکت جسورانه برای نصب فرهنگ مشارکتی تحقیق مبتنی بر شواهد برای حرفه ای کردن آموزش معلمان را ارائه می دهد. محور اصلی کتاب استفاده از استانداردها و شواهد برای نشان دادن کیفیت فارغ التحصیلان ورود به نیروی کار آموزشی است. این کتاب برای اولین بار مدلی از تعدیل بین نهادی آنلاین را به عنوان معیاری برای تولید شواهد در مقیاس بزرگ از کیفیت آموزش معلمان ارائه میکند. این کتاب همچنین مفهوم جدیدی از یک حلقه بازخورد را با استفاده از دادههای جمعی برای پاسخگویی و دادههای شکلدهنده برای اطلاع از بازبینی برنامه درسی و تجدید برنامه معرفی میکند. این کتاب داستان درونی مفهوم سازی، طراحی و اجرای ارزیابی عملکرد معلمان فارغ التحصیل (GTPA) را ارائه می دهد. این شامل رفتن به مقیاس با گروه بزرگی از دانشگاهها، سازمانهای دولتی و مدارس استرالیا و استفاده از رویکردهای مشارکتی برای پیشبرد تفکر جدید در مورد تحقیق مبتنی بر شواهد، تعدیل بین نهادی، و زیرساخت دیجیتال نوآورانه است. بحث ارزیابی شایستگی، استانداردها و فرآیندهای تغییر ارائه شده در کتاب فراتر از آموزش معلمان به سایر حرفه ها مرتبط است.
This book provides a significant contribution to conversations about teacher quality and graduate readiness for teaching. It presents empirical insights into how a multidisciplinary team of researchers, teacher educators, and policy personnel mobilized for collective change in a standards-driven reform initiative. The insights are research-informed and critically relevant for anyone interested in teacher preparation and credentialing. It gives an account of a bold move to install a collaborative culture of evidence-informed inquiry to professionalize teacher education. The centerpiece of the book is the use of standards and evidence to show the quality of graduates entering the teaching workforce. The book presents, for the first time, a model of online cross-institutional moderation as benchmarking to generate large-scale evidence of the quality of teacher education. The book also introduces a new conceptualization of a feedback loop using summative data for accountability and formative data to inform curriculum review and program renewal. This book offers the insider story of the conceptualization, design, and implementation of the Graduate Teacher Performance Assessment (GTPA). It involves going to scale with a large group of Australian universities, government agencies, and schools, and using participatory approaches to advance new thinking about evidenceinformed inquiry, cross-institutional moderation, and innovative digital infrastructure. The discussion of competence assessment, standards, and change processes presented in the book has relevance beyond teacher education to other professions.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Professionalizing Teacher Education
نظرات کاربران