- عنوان: Privacy in Practice
- نویسنده: Alan Tang
- حوزه: حریم خصوصی
- سال انتشار: 2023
- تعداد صفحه: 474
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 5.81 مگابایت
حریم خصوصی تنها حق تنها ماندن نیست، بلکه حق استقلال، کنترل و دسترسی به اطلاعات شخصی شما نیز هست. استفاده از فناوریهای جدید در سه دهه گذشته، دادههای شخصی را به سمت نقش مهمی در اقتصاد، جوامع و زندگی روزمره ما سوق میدهد. اطلاعات شخصی در عصر دیجیتال به کالایی با ارزش تبدیل شده است.
در عین حال، فراوانی و تداوم داده های شخصی خطرات را برای حریم خصوصی افراد افزایش داده است. در عصر کلان داده، اینترنت اشیا، بیومتریک و هوش مصنوعی، درک کامل، چه رسد به کنترل، سازمانها چگونه و برای چه اهدافی اطلاعات شخصی خود را جمعآوری، استفاده و افشا میکنند، برای افراد دشوارتر میشود. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای نگران حریم خصوصی خود هستند و نیاز به قهرمانان قدرتمند حریم خصوصی را بیش از پیش تشدید می کند.
با انفجار واقعی نقض دادهها که تقریباً هر روز در سراسر جهان برجسته میشود، و معرفی قوانین و چارچوبهای نظارتی سنگین حفظ حریم خصوصی، حریم خصوصی در کانون کسبوکارها قرار گرفته است. امروزه کسبوکارها با تقاضای فزایندهای برای حفاظت از حریم خصوصی، مقررات پیچیدهتر و چالشهای مداوم امنیت سایبری مواجه هستند که مطالبات سنگینی را بر منابع کمیاب تحمیل میکند. مدیریت ارشد و مدیران اجرایی اکنون حفظ حریم خصوصی را به عنوان یکی از بزرگترین خطرات برای کسب و کار اذعان می کنند.
Privacy is not just the right to be left alone, but also the right to autonomy, control, and access to your personal data. The employment of new technologies over the last three decades drives personal data to play an increasingly important role in our economies, societies, and everyday lives. Personal information has become an increasingly valuable commodity in the digital age.
At the same time, the abundance and persistence of personal data have elevated the risks to individuals’ privacy. In the age of Big Data, the Internet of Things, Biometrics, and Artificial Intelligence, it is becoming increasingly difficult for individuals to fully comprehend, let alone control, how and for what purposes organizations collect, use, and disclose their personal information. Consumers are growing increasingly concerned about their privacy, making the need for strong privacy champions ever more acute.
With a veritable explosion of data breaches highlighted almost daily across the globe, and the introduction of heavy-handed privacy laws and regulatory frameworks, privacy has taken center stage for businesses. Businesses today are faced with increasing demands for privacy protections, ever-more complex regulations, and ongoing cybersecurity challenges that place heavy demands on scarce resources. Senior management and executives now acknowledge privacy as some of the biggest risks to the business.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
Download: Privacy in Practice
نظرات کاربران