مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مصورسازی درس ریاضی + علوم

بازدید 597
  • عنوان کتاب: Lesson Imaging in Math + Science
  • نویسنده: Michelle Stephan
  • حوزه: مصورسازی ریاضی
  • سال انتشار: 2017
  • تعداد صفحه: 193
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 6.28 مگابایت

اگرچه معلمان می توانند از تصویربرداری درس با هر رویکرد آموزشی بهره ببرند، اما ما آن را برای آن دسته از معلمانی که علاقه مند به یادگیری نحوه آماده شدن برای یک واحد STEM با محوریت دانش آموز بیشتر هستند مفید می دانیم. با آموزش مستقیم، معلم معمولاً یک سخنرانی را از طریق ارائه پاورپوینت یا فرمت های متنی یا سخنرانی محور دیگر برنامه ریزی می کند. معلمان ممکن است در حین ارائه حقایق و توضیحات سؤالاتی بپرسند، اما معمولاً نیازی به پیش بینی نحوه مشارکت دانش آموزان در درس نیست، به جز پیش بینی تصورات نادرستی که ممکن است در مورد اطلاعاتی که معلم ارائه می دهد داشته باشند. با این حال، با رویکرد پرس و جو، معلم یک مسئله یا تمرین آزمایشگاهی را ارائه می دهد که می تواند دانش آموزان را تحریک کند تا راه های خود را برای حل تکلیف ابداع کنند. از این رو، نتیجه درس نسبت به زمانی که سخنرانی وسیله اصلی یادگیری باشد، کمتر قابل کنترل است. با رویکرد پرس و جوی بازتر، تصویربرداری از درس به معلمان بینش و کنترل بیشتری نسبت به جهت مورد نظر درس می‌دهد، بدون اینکه برنامه را با یا بدون درک دانش‌آموزان پیش ببرد. یک مثال ممکن است در اینجا کمک کند. آقای کلارک، معلم ریاضی کلاس هفتم، برای دانش آموزانش مشکل ایجاد می کند

Although teachers can benefi t from lesson imaging with any teaching approach, we fi nd it most useful for those teachers interested in learning how to prepare for a more student-centered, inquiry STEM unit. With direct instruction, the teacher has typically planned a lecture through a PowerPoint presentation or some other text- or lecture-based format. Teachers might ask questions as they provide the facts and explanations, but usually there is little need to anticipate how students are going to engage in the lesson, other than to predict the misconceptions they might have about the information the teacher provides. With an inquiry approach, however, the teacher presents a problem or laboratory exercise that can provoke students to devise their own ways of  solving the task. Hence, the outcome of the lesson is less controllable than if lecture were the main vehicle for learning. With the more open-ended inquiry approach, lesson imaging gives teachers more insight into and control over the intended direction of the lesson, without heavy-handedly pushing the agenda forward with or without the students’ understanding. An example may help here. Mr. Clark, a 7th grade mathematics teacher, poses a problem to his students

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Lesson Imaging in Math + Science

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید