مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب نحوه راه اندازی یک استارتاپ WEB3

بازدید 718
  • عنوان کتاب: How-to-Create-a-Web3
  • نویسنده: Tom-Taulli
  • حوزه: web3
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 179
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 3.12 مگابایت

بزرگترین حامیان آن وقت خود را صرف حمایت از ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود در توییتر و در اتاق های گفتگوی Discord می کنند و با افتخار از آواتارهای کارتونی NFT (از Bored Apes گرفته تا CryptoPunks تا Cool Cats) به عنوان عکس پروفایل خود استفاده می کنند – قبل از اینکه آنها را برای سود و خرید ورق بزنند. در عوض یکی دیگر بسیاری از آنها با افتخار به عنوان اعضای اردوگاه‌های خاص توکن شناسایی می‌شوند، از «بیشینه‌گرایان بیت‌کوین» تا «اتریایی‌ها» تا «پیوندهای دریایی» و «ارتش XRP». آن‌ها یکدیگر را با زبان بین‌المللی مانند «gm»، «WAGMI»، «NGMI»، «HODL»، «down bad» و «rekt» شناسایی می‌کنند.
و با این حال، نادیده گرفتن Web3 به عنوان یک مد گذرا (یا، همانطور که شکاکان رمزارز دوست دارند اصرار دارند، یک کلاهبرداری یا کلاهبرداری یا طرح پونزی) بسیار کوته فکرانه خواهد بود. در حال حاضر قدرت ماندگاری خود را ثابت کرده است: بیت کوین بیش از 13 سال است و اتریوم هفت سال است که معامله می شود و نه بلاک چین هک شده است و نه هیچ یک از کوین ها هرگز به صفر نرسیده است.
و بعد از اینکه کریپتو در سال‌های 2020 و 2021 در طول همه‌گیری، با غلبه بر انقلاب سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و موج سهام میم‌های مبتنی بر ردیت، بزرگ‌ترین روند صعودی خود را تجربه کرد، نام‌های بزرگ بیش از هر زمان دیگری به وب3 معتقد هستند – چه افراد و چه شرکت‌ها. غول‌های سرمایه‌گذاری تامینی وال استریت لحن خود را در مورد ارزهای دیجیتال به عنوان سرمایه‌گذاری تغییر دادند. شرکت های سهامی عام مانند تسلا و اسکوئر بیت کوین را برای ترازنامه خود خریداری کردند. غول‌های فین‌تک مانند PayPal و Robinhood ویژگی‌های خرید کریپتو را ارائه کردند. برندهای مصرف کننده از Budweiser گرفته تا Visa و Tiffany’s و Gucci از NFT استقبال کردند.
همه اینها به یک دستورالعمل بسیار واضح اضافه می کند: Web3 اینجاست که بماند، و در حالی که هنوز روزهای اولیه است، زمان ساخت همین الان است.

Its biggest supporters spend their time advocating for their favorite crypto­currencies on Twitter and in Discord chat rooms, and proudly use cartoon NFT avatars (from Bored Apes to CryptoPunks to Cool Cats) as their profile pictures – before they flip them for profit and buy another one instead. Many of them proudly identify as members of token-specific camps, from “Bitcoin maximalists” to “Ethereans” to “LINK marines” to the “XRP army.” They identify each other with in-crowd lingo like “gm,” “WAGMI,” “NGMI,” “HODL,” “down bad,” and “rekt.”

And yet, to dismiss Web3 as a passing fad (or, as crypto skeptics like to insist, a fraud or scam or Ponzi scheme) would be extremely short-sighted. It has already proven its staying power: Bitcoin has been trading for more than 13 years, and Ethereum for seven years, and neither blockchain has ever been hacked, nor has either coin ever gone to zero.

And after crypto had its biggest mainstream bull run yet in 2020 and 2021 during the pandemic, riding the retail investor revolution and Reddit-fueled meme stock wave, more big names are Web3 believers than ever before – both individuals and companies. Wall Street hedge fund titans changed their tune on crypto as an investment; publicly traded companies like Tesla and Square bought Bitcoin for their balance sheets; fintech giants like PayPal and Robinhood rolled out crypto buying features; consumer brands from Budweiser to Visa to Tiffany’s to Gucci embraced NFTs.

All of this adds up to a very clear directive: Web3 is here to stay, and while it’s still early days, the time to build is right now.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: How-to-Create-a-Web3

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید