- عنوان کتاب: Marketing Communications
- نویسنده: Chris Fill and Sarah Turnbull
- حوزه: بازاریابی
- سال انتشار: 2015
- تعداد صفحه: 761
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 22.3 مگابایت
این هفتمین ویرایش از ارتباطات بازاریابی است و نشان دهنده معرفی دکتر سارا ترنبول به عنوان نویسنده مشترک من است. سارا از نظر عملی و آکادمیک تجربه زیادی در تبلیغات دارد. او دیدگاه جدیدی با ارزش ارائه کرده است و سهم او بدون شک کتاب را غنی کرده است. ما چندین تغییر ایجاد کرده ایم که معتقدیم کتاب را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. این تغییرات در اینجا در مقدمه توضیح داده شده است، اما شما قاضی تاثیر این تغییرات خواهید بود. بنابراین از شما برای خواندن کتاب ما متشکریم و اگر نظر، مشاهدات، پیشنهاد یا نظری دارید، لطفاً از طریق chris@chrisfill.com یا سارا از طریق sarah.turnbull@port.ac.uk با من تماس بگیرید. این کتاب برای کمک به شما در چهار راه نوشته شده است: 1 برای درک و قدردانی از انواع روشهایی که سازمانها در آن از ارتباطات بازاریابی استفاده میکنند. 2 شناسایی و درک برخی از نظریه ها و مفاهیم کلیدی مرتبط با ارتباطات بازاریابی. 3 قدردانی از روشی که از طریق آن می توان از مطالب دانشگاهی برای تفسیر جنبه های عملی ارتباطات بازاریابی استفاده کرد. 4 برای ایجاد بینش در مورد استدلال پشت فعالیت های ارتباطات بازاریابی مورد استفاده توسط سازمان ها. ارتباطات بازاریابی موضوعی پیچیده است و از رشتههای گوناگونی متکی است. این کتاب به امید رفع برخی پیچیدگی ها نوشته شده است تا بتوانید از موضوع لذت ببرید، به دانستن بیشتر برانگیخته شوید و بخواهید بیشتر با دنیای هیجان انگیز و سریع در حال تغییر ارتباطات بازاریابی درگیر شوید.
This is the seventh edition of Marketing Communications and it marks the introduction of Dr Sarah Turnbull as my co-author. Sarah has a wealth of advertising experience from both a practical and academic perspective. She has provided a valuable new perspective and her contribution has undoubtedly enriched the book. We have made several changes which we believe enhance the book significantly. These changes are explained here in the Preface but you will be the judge of the impact of these changes. So thank you for reading our book, and if you have any comments, observations, suggestions or opinions, please feel free to contact me through chris@chrisfill.com or Sarah through sarah.turnbull@port.ac.uk. This book has been written to help you in four ways: 1 To understand and appreciate the variety of ways in which organisations use marketing communications. 2 To identify and understand some of the key theories and concepts associated with marketing communications. 3 To appreciate the way in which academic materials can be used to interpret practical aspects of marketing communications. 4 To develop insights into the reasoning behind the marketing communications activities used by organisations. Marketing communications is a complex subject and draws on a variety of disciplines. This book has been written in the hope of disentangling some of the complexity so that you can enjoy the subject, be stimulated to want to know more and wish to engage further with the exciting and fast-changing world of marketing communications.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Marketing Communications
نظرات کاربران