- عنوان کتاب: Product Management in Practice /A Practical, Tactical Guide for Your First Day and Every Day After, 2nd Edition
- نویسنده/انتشارات: Matt LeMay
- حوزه: مدیریت محصول
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 296
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 6.45 مگابایت
مدیریت محصول یک نقش ارتباطی منحصربهفرد است که از شاغلان آن میخواهد تا نیازهای کاربر را با اهداف تجاری، دوام فنی با تجربه کاربر و چشمانداز با اجرا پیوند دهند. ماهیت ارتباطی مدیریت محصول به این معنی است که نقش بسته به افراد، دیدگاهها و نقشهایی که به هم متصل میشوید بسیار متفاوت به نظر میرسد. برای این منظور، حتی تعریف اینکه چه چیزی “مدیریت محصول” است و چه چیزی نیست، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. برای اهداف این کتاب، مدیریت محصول به کل پیوند محصول و نقش های ارتباطی مجاور محصول اشاره دارد – که ممکن است «مدیر محصول»، «مالک محصول»، «مدیر برنامه»، «مدیر پروژه» یا حتی «کسب و کار» باشد. تحلیلگر، بسته به جایی که کار می کنید و کاری که انجام می دهید. در برخی سازمانها، «مدیر محصول» فردی است که مسئول تعریف چشمانداز استراتژیک محصول است، در حالی که «مدیر پروژه» بر تاکتیکهای روزانه نظارت میکند. در سازمانهای دیگر، از افرادی که عناوین «مدیر پروژه» یا «مدیر برنامه» دارند، انتظار میرود که بهطور غیررسمی، شکافهای استراتژیک باز شده توسط کسبوکار را پر کنند. من با یک سازمان کار کردم که در آن تیمی از «تحلیلگران کسبوکار» از خواب بیدار شدند و دیدند که بهطور جادویی به «مدیران محصول» تبدیل شدهاند، بدون اینکه درک روشنی از اینکه مسئولیتهای روزانهشان چگونه تغییر کرده یا چرا تغییر کرده است.
Product management is a uniquely connective role, requiring its practitioners to bridge user needs with business goals, technical viability with user experience, and vision with execution. The connective nature of product management means that the role will look very different depending on the people, perspectives, and roles that you are connecting. To that end, even defining what is and is not “product management” can be quite challenging. For the purposes of this book, product management refers to the entire nexus of product and product-adjacent connective roles—which might be “product manager,” “product owner,” “program manager,” “project manager,” or even “business analyst,” depending on where you work and what you do. At some organizations, a “product manager” is the person responsible for defining a product’s strategic vision, whereas a “project manager” oversees day-to-day tactics. At other organizations, people with “project manager” or “program manager” titles are informally expected to fill in the strategic gaps left open by the business at large. I worked with one organization in which a team of “business analysts” woke up to find themselves magically transformed into “product managers” by executive fiat, with no clear sense of how their day-to-day responsibilities had changed, or why.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Product Management in Practice
نظرات کاربران